Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ενημέρωση απο ιστοσελίδα ΑΕΚ

24η στροφή στο πρωτάθλημα και η ομάδα μας ταξιδεύει στο Στάδιο "Τάσος Μάρκου" για να αντιμετωπίσει την Αγία Νάπα. Ο προπονητής μας Thomas Christiansen, καθώς και ο Alberto Sansimena Chamorro (Tete) έκαναν δηλώσεις για το παιχνίδι της 24ης αγωνιστικής (Κυριακή 21/02, 18:00).

Ο Δανός τεχνικός τόνισε ότι έχουμε ενώπιον μας ένα δύσκολο παιχνίδι, αφού η αντίπαλος μας άλλαξε αρκετά το ρόστερ και θα πρέπει να δώσουμε το 100% και να είμαστε συγκεντρωμένοι για να συνεχίσουμε νικηφόρα την πορεία μας. Συμπλήρωσε ότι είναι σημαντικό να υπάρχει στήριξη και βοήθεια από τον κόσμο και τον κάλεσε να μας ακολουθήσει και στο "Τάσος Μάρκου".

Από την μεριά του ο Ισπανός μεσοεπιθετικός αρχικά εξέφρασε την χαρά του για την πρόκριση στο Κύπελλο και ακολούθως αναφέρθηκε στον αγώνα με την Αγία Νάπα, τονίζοντας ότι πρόκειται για δύσκολο παιχνίδι, υπενθυμίζοντας και αυτό στον πρώτο γύρο. Ευχαρίστησε τον κόσμο για την βοήθεια του στον αγώνα που προηγήθηκε και τον κάλεσε να μας στηρίξει και την Κυριακή.