Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ενημέρωσε πριν από λίγο το ΑΠΟΕΛ για την πρωινή προπόνηση.

Η ενημέρωση:

«Ολοκληρώθηκε η προπόνηση. Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν οι Αντωνιάδης και Καβενάγκι. Το ίδιο πρόγραμμα συνεχίζει στο Βέλγιο,ο Αρτυματάς.

Όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν χθες έκαναν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά».