Ενημέρωσε πριν από λίγο το ΑΠΟΕΛ για την πρωινή προπόνηση.
Η ενημέρωση:
«Ολοκληρώθηκε η προπόνηση. Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν οι Αντωνιάδης και Καβενάγκι. Το ίδιο πρόγραμμα συνεχίζει στο Βέλγιο,ο Αρτυματάς.
Όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν χθες έκαναν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά».