Ολοκληρώθηκε η πρωινή προπόνηση του ΑΠΟΕΛ και σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο Aμορίν λόγω κτυπήματος στο γόνατο έκανε φυσιοθεραπεία.
Πρόγραμμα στο γυμναστήριο και ατομικό στο γήπεδο έκανε ο Αντωνιάδης.
Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησε ο Αλεξάνδρου.
Ο Αρτυματάς συνεχίζει το πρόγραμμα αποθεραπείας του στο Βέλγιο