Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Στο ισόπαλο 1-1 έμειναν ΕΝΠ και Απόλλων σε αγώνα για την 21η αγωνιστική του πρωταθλήματος Μαρφίν Λαική. Οι δύο ομάδες συμβιβάστηκαν με τον ένα βαθμό αποτέλεσμα που δεν ικανοποιεί κανένα.
Προηγήθηκε ο Απόλλωνας στο 61' με τον Μπαγκούρα με δεύτερη προσπάθεια μετά από πέναλτι, από την άσπρη βούλα ισοφάρισαν οι γηπεδούχοι με τον Κριβοκάπιτς στο 80'.
Με τον ένα βαθμό που πήρε η ομάδα του Παραλιμνίου ανέβηκε στους 22 και παραμένει στο τρίτο γκρουπ δυναμικότητας, όμως έχει ένα ματς λιγότερο (απέναντι στον Ερμή). Οι «κυανόλευκοι» έφτασαν στους 33 βαθμούς και έχασαν υπέρ-πολύτιμο έδαφος στη μάχη που δίνουν για να προλάβουν έστω και την υστάτη, το «τρένο» της πρώτης τετράδας.
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
Μίχαϊ Στοϊκίτσα: «Πιστεύω ότι και οι δυο ομάδες έπαιξαν καλά και το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Προσπαθήσαμε να κάνουμε το καλύτερο για να φτάσουμε στη νίκη, όμως κάναμε ένα λάθος στο δεύτερο μέρος και δεχτήκαμε το γκολ. Για μένα το αποτέλεσμα είναι αυτό που έπρεπε να ήταν. Στο επόμενο παιχνίδι με την Ομόνοια έχουμε την τελευταία μας ευκαιρία για να μπούμε στην τετράδα. Αυτή τη βδομάδα πρέπει να δουλέψουμε για το παιχνίδι. Ελπίζω ότι θα βρεθούν αρκετοί οπαδοί για να δουν το παιχνίδι γιατί πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλό. Συγχαρητήρια στο Παραλίμνι που έπαιξε καλά, συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου για τον τρόπο που πάλεψαν αλλά και στους φίλους μας που ήρθαν σήμερα στο γήπεδο».
Νιρ Κλίνγκερ: «Ήταν σίγουρα ένα καλό παιχνίδι για την ΕΝΠ απόψε. Όπως είπε ο συνάδελφος ήταν ένα καλό παιχνίδι. Εμείς είχαμε τρεις μεγάλες ευκαιρίες για το γκολ, δυο στο πρώτο μέρος και μια στο δεύτερο. Είμαστε στη μέση μιας μάχης, υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος. Υπάρχουν δυο σημεία που πρέπει να κρατήσουμε από το παιχνίδι: Το πρώτο ότι ενώ χάναμε καταφέραμε να ισοφαρίσουμε, κάτι που δεν ξανακάναμε φέτος. Το δεύτερο είναι ότι παίξαμε δυνατά μπροστά από τον κόσμο μας, όπως πρέπει να παίζει κάθε γηπεδούχος. Ο Απόλλωνας έχει καλή οργάνωση και καλούς ποδοσφαιριστές όμως οι παίκτες μου έδειξαν σήμερα πως το παιχνίδι της περασμένης βδομάδας ήταν ατυχές. Το καταλάβαμε και παίξαμε διαφορετικά σήμερα».