Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ευχαριστημένος απο το στενό 1-0 έμεινε ο προπονητής της ΑΕΛ Μάκης Χάβος, όπως και ο προπονητής της Αγίας Νάπας αφού όπως τόνισε υπάρχουν ελπίδες στον επαναληπτικό. 

Οι δηλώσεις του Ελλαδίτη τεχνικού:

Στην ΑΕΛ μας ενδιαφέρει πολύ ο θεσμός του κυπέλλου. Το πιο σημαντικό όταν το πρώτο ματς είναι στην έδρα σου, είναι να κρατήσεις το μηδέν και αυτό καταφέραμε. 

Η Αγία Νάπα έπαιξε αμυντικά στο μισό γήπεδο. Το πιο εύκολο είναι να παίζεις άμυνα στο μισό και το δύσκολο είναι να παίζεις δημιουργικό και ωραίο ποδόσφαιρο. Δεν έχουμε το Μέσι τον Σουάρεςς και τον Νεϊμάρ, όμως προσπαθούμε με τους παίκτες που έχουμε.

Αν και προηγηθήκαμε με αυτογκόλ, αυτό ήρθε από την πίεση που ασκήσαμε. Θέλω να πω στον κόσμο της ΑΕΛ πως καταλαβαίνω πως η ΑΕΛ είναι μια ομάδα που είχε κατακτήσει πρωτάθλημα και δεν είναι συνηθισμένοι σε αυτές τις θέσεις, όμως πρέπει να καταλάβουν κι αυτοί πως δεν έκτισα εγώ αυτή την ομάδα. Ήρθαν ήδη δυύ παιδιά και άλλα δύο που περιμένουμε έτσι ώστε να παρουσιαστούμε ακόμα καλύτεροι στη συνέχεια”.

Οι δηλώσεις του Γιώργου Κοσμά:

"Χάσαμε ένα μηδέν με ένα γκολ δικό μας. Ξέραμε την ΑΕΛ γιατί την είχαμε αντιμετωπίσει στο πρωτάθλημα έχοντας εντοπίσει τα καλά και αδύναμα σημεία της. Είναι καλό αποτέλεσμα και δεν έχω παράπονα από την προσπάθεια μας. Η ΑΕΛ είχε την κατοχή όμως τους περιορίσαμε στο πρώτο ημίχρονο αφού είχαν μόνο μακρινά σουτ ενώ η καλύτερη ευκαιρία ήταν από εμάς στο τετ α τετ που χάσαμε. Το γκολ ήρθε σε μια κακή στιγμή για την ομάδα μου και η ΑΕΛ μπορούσαμε λίγο αργότερα να μας τιμωρήσει και με δεύτερο γκολ. Συγχαρητήρια στον κ. Χάβο και θα τα πούμε την ερχόμενη εβδομάδα στο Τάσος Μάρκου".