Στην πόλη Ορούρο (Oruro) της Βολιβίας κατευθυνόταν το λεωφορείο με την αποστολή της ομάδας Wilstermann, που τυλίχθηκε στις φλόγες.
Ένας από τους παίκτες τράβηξε το φλεγόμενο όχημα με το κινητό του, τη στιγμή που οι πυροσβέστες επιχειρούσαν για κατάσβεση της πυρκαγιάς.
Σύμφωνα με τα τοπικά Μέσα, από τη φωτιά δεν τραυματίστηκε κανένας.
Η ομάδα ταξίδευε για να παίξει σε αγώνα του βολιβιανού πρωταθλήματος, όταν οι παίκτες της παρατήρησαν φλόγες να βγαίνουν από το πίσω μέρος του οχήματος.
Δευτερόλεπτα αργότερα έγινε έκρηξη και οι φλόγες εξαπλώθηκαν παντού, αναγκάζοντας τους αθλητές να εγκαταλείψουν το λεωφορείο, στη μέση της διαδρομής, αφήνοντας μέσα σε αυτό τα προσωπικά τους αντικείμενα.
Λάστιχα εξερράγησαν και πυκνός καπνός εξαπλώθηκε στο σημείο.
Οι Αρχές διενεργούν έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος, ενώ έχει ήδη διαπιστωθεί ότι το νοικιασμένο λεωφορείο δεν είχε πυροσβεστικό εξοπλισμό.
Η αποστολή καθυστέρησε να φτάσει στο γήπεδο, όμως κατάφερε να κερδίσει με δύο γκολ την αντίπαλη San Jose de Oruro.