Δύο αθλητικές αποστολές της ΚΕΠΕ στην Αθήνα από σήμερα για συμμετοχές σε αγώνες.
Η πρώτη αθλητική αποστολή η ομάδα του μπάσκετ με αγωνιστικό αμαξίδιο (Wheelchair Basket) αποτελείται από 12 άτομα. Φτάνει σήμερα στην Αθήνα και θα συμμετάσχει σε αγώνα σήμερα με την ομάδα ΠΑΣΚΑ Ελληνικά Πετρέλαια στην Αθήνα στο κλειστό γήπεδο Μετς στις 18:30.
Η δεύτερη αποστολή αφορά την Άρση Βαρών σε πάγκο (Power Lifting) όπου η ομάδα αποτελείται από 4 άτομα δύο αθλητές τον προπονητή τους και τον Αρχηγό Αποστολής. Η αποστολή φεύγει σήμερα για Θεσσαλονίκη, θα λάβει μέρος σε προπονητικό Κομπ και μετά θα λάβει μέρος σε αγώνα.
Με τις δύο αυτές αθλητικές αποστολές η ΚΕΠΕ εκπληρώνει ένα από τους στόχους που είχε θέσει για την αγωνιστική χρονιά 2015, την πρόσθεση παραολυμπιακών αθλημάτων στην αγωνιστική ατζέντα της. Η αγωνιστική χρονιά 2015 κλείνει με τον καλύτερο τρόπο.