Αν η σεζόν 2015-16 είναι αυτή που θα στείλει τους Ναπολιτάνους στον (ποδοσφαιρικό) παράδεισο, θα φανεί σε κάτι μήνες. Προς το παρόν, πάντως, τους κάνει ευτυχισμένους αφού ζουν στιγμές όπως αυτές στα τέλη της δεκαετίας του ’80. Τότε, ήταν ο Μαραντόνα. Τώρα είναι ένας άλλος Αργεντίνος αυτός που προκαλεί παραλήρημα στον ιταλικό νότο! Ο Ιγουαΐν σκόραρε δύο φορές και για 8ο σερί εντός έδρας ματς (ισοφαρίζοντας την επίδοση του Ντιεγκίτο) για να δώσει στην ομάδα του Μαουρίτσιο Σάρι τη νίκη (2-1) και την κορυφή! Οχι ότι δεν χρειάστηκε και τύχη πάντως και ειδικά στο 94′, όταν η Ιντερ -που έπαιζε με 10 παίκτες από το 44′- είχε δύο δοκάρια σε κεφαλιές των Γιόβετιτς και Μιράντα (βρήκε την μπάλα ο Ρέινα)!
Το ξεκίνημα ήταν απλά τέλειο για τη Νάπολι καθώς στο 2′, μετά το λάθος του Μουρίγιο, ο Ιγουαΐν με τρομερό σουτ εντός περιοχής έβαλε φωτιά στο κατάμεστο «Σαν Πάολο» (1-0)! Με τον ενθουσιασμό να μην ελέγχεται, οι Παρτενοπέι συνέχισαν να πιέζουν και να μεταφέρουν το ματς προς την περιοχή του Χαντάνοβιτς, καταφέρνοντας να μην νιώθουν κάποια απειλή από την Ιντερ.
Με δύο γκολ του Ιγουαΐν η Νάπολι είναι πλέον μόνη στην κορυφή, για πρώτη φορά στη μετά Μαραντόνα εποχή! Δύο δοκάρια στο 94′ είχαν οι Νερατζούρι, που έπαιζαν με 10