Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με  γκολ πέναλτι του Καβενάγκι  στο 29’ το ΑΠΟΕΛ κατάφερε να φύγει δύσκολα με την νίκη από το Τάσος Μάρκου. Με την επιτυχία τους οι γαλαζοκίτρινοι, ένατη φετινή, ανέβηκαν μόνοι στην κορυφή. Η απόδοση του ΑΠΟΕΛ ήταν μέτρια αν και είχε κάποιες καλές ευκαιρίες για να πετύχει περισσότερα τέρματα.

Στον αντίποδα, η Αγία Νάπα πάλεψε τον αγώνα με τους ποδοσφαιριστές του Γιώργου Κοσμά να χάνει ευκαιρίες για να πάρει τουλάχιστον τον έναν βαθμό. Αποκορύφωμα ήταν το δοκάρι του Φόλγκειτ στο 65’.

ΑΓΙΑ ΝΑΠΑ (Γ.Κοσμά): Πριντικάρ, Φίλγκειτ, Σκόπλιακ, Ρέινολντς, Μγκούνι, Λόβρεσιτς, Μαρκόφσκι, Γεωργίου (79΄ Μάατσεν), Ντε Μέλο (41΄ Μάρκου), Μπάμπα (79΄ Στογιάνοφ), Μέρτακκας

ΑΠΟΕΛ (Τ.Κετσπάγια): Βάτερμαν, Μοράις, Αμορίν, Σέρτζιο, Αλεξάνδρου, Βινίσιους, Αρτυματάς, Στίλιτς (55΄ Βάντερ), Χαραλαμπίδης (63΄ Μακρίδης), Ντε Βινσέντι, Καβενάγκι (84΄ Πιατκόφσκι).

ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Μαρκόφσκι (4η)/Αλεξάνδρου (4η), Αρτυματάς

ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

Τιμούρ Κετσπάγια:

«Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο το παιχνίδι, ειδικά μετά το Ευρωπαϊκό παιχνίδι. Η ομάδα φάνηκε κουρασμένη ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο αλλά αυτό που έχει σημασία για εμάς είναι ότι πήραμε τους τρεις βαθμούς και ήταν αυτό που θέλαμε. Ελέγξαμε το παιχνίδι θα έλεγα.

Είχαμε και κάποιες άλλες ευκαιρίες, μπορούσαμε να βάλουμε και το δεύτερο γκολ αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Μας έλειψε η φρεσκάδα και σίγουρα είναι δύσκολο να παίζεις τρία παιχνίδια μέσα σε μια βδομάδα, ειδικά όταν είναι και ντέρμπι δεν είναι εύκολο. Τα προηγούμενα δυο παιχνίδια ήταν πολύ δύσκολα με Σάλκε και Ανόρθωση.

Σημασία έχει ότι πήραμε τρεις βαθμούς. Τώρα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ξεκουραστούμε και να προετοιμάσουμε την ομάδα όσο πιο καλά γίνεται για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα.

Αυτό που μετράει είναι ότι είμαστε στην πρώτη θέση και θέλουμε να το κρατήσουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η Αγία Νάπα είναι καλή ομάδα, δεν ήταν εύκολη ομάδα για κανένα. Μπορεί να έχασε κάποια παιχνίδια, αλλά όλα τα έχασε παίζοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο.

Είναι μια ομάδα που έχει δύναμη, πάθος, τρεξίματα και καλούς παίκτες και δεν είναι εύκολο. Έχει δείξει πως όλες οι ομάδες είναι υπολογίσιμες και αν δεν είσαι σοβαρός και συγκεντρωμένος μέσα στο παιχνίδι, μπορείς να πάθεις ζημιά»

Γ. ΚΟΣΜΑΣ:

«Είμαι στεναχωρημένος και απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα. Βάση της προσπάθειας που κάναμε δικαιούμασταν να πάρουμε κάτι. Για πολλοστή φορά φτιάχνουμε καλές φάσεις, δίνουμε δυνάμεις και δεν παίρνουμε αυτό που θέλουμε.

Ξέραμε τον τρόπο παιχνιδιού του ΑΠΟΕΛ, το είδα αρκετές φορές και προσπαθήσαμε να περιορίσουμε τα επιθετικά ατού Ντε Βινσέντι, Καβενάγκι και Χαραλαμπίδη Τα παιδιά περιόρισαν αρκετά τον αντίπαλό. Στο πρώτο μέρος είχαμε φάσεις για γκολ. Δεχθήκαμε ένα γκολ από ένα αυστηρό πέναλτι το οποίο θέλω να δω ξανά. Στην επανάληψη δώσαμε δυνάμεις απέναντι σε ένα μεγάλο αντίπαλο.

Θέλαμε να εκμεταλλευτούμε την κόπωση του ΑΠΟΕΛ, ρισκάραμε στο τέλος, φτιάξαμε και ευκαιρίες, είχαμε δοκάρι, δεν ισοφαρίσαμε και μοιραία χάσαμε το παιχνίδι. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια που έγινε και νιώθω ότι οι βαθμοί και η θέση μας δεν αντικατοπτρίζουν την προσπάθεια των παιδιών.

Αυτή είναι η αλήθεια, ότι δεν παίρνεις το αποτέλεσμα είσαι χαμηλά. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, υπάρχουν κάποια παιχνίδια με ομάδες που είναι του ίδιου βεληνεκούς με την δική μας και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τους βαθμούς που θα μας δώσουν δικαίωμα να πλησιάσουμε τις ομάδες που είναι πιο μπροστά».