Να πάρει ότι καλύτερο από το τελευταίο του εκτός έδρας φετινό ευρωπαϊκό παιχνίδι στους ομίλους του Γιουροπα Λιγκ είναι ο στόχος του ΑΠΟΕΛ. Αύριο στις 9 το πρωί η αποστολή αναχωρεί για το Κελζερκίχεν ενόψει του αγώνα της Πέμπτης με τη Σάλκε.
Εφραιμ, Αλωνεύτης και Καβενάγκι θα μείνουν στην Κύπρο. Είναι βέβαιο ότι ο Κετσπάγια θα προχωρήσει και σε αλλαγές στο αρχικό σχήμα και θα κάνει διαχείριση του ρόστερ αφού ακολουθεί στο πρωτάθλημα ο αγώνας με την Αγία Νάπα, με τη νίκη ύστερα από δύο αγωνιστικές να αποτελεί μονόδρομο.
Επιστρέφει στις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις και βρίσκεται στις επιλογές του Τιμουρ Κετσπάγια ύστερα απο δύο μήνες ο Ντε Βινσέντι.
Τον αγώνα Σάλκε - ΑΠΟΕΛ θα διαιτητεύσει ο Σουηδός Andreas Ekberg.
Τα μέτρα ασφάλειας μέσα κι έξω από την "Βέλτινς Αρίνα" θα είναι δρακόντεια γι αυτό από χθες το ΑΠΟΕΛ εξέδωσε ανακοίνωση με σαφείς οδηγίες προς τους οπαδούς του που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα.