Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αύριο το πρωί αναχωρεί για τη Γερμανία και το Κεζελκίρχεν η αποστολή του ΑΠΟΕΛ ενόψει του αγώνα με την Σάλκε.

στο πλαίσιο της πέμπτης αγωνιστικής των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ. Αφησαν πίσω τους την ήττα από την Ανόρθωση οι γαλαζοκίτρινοι και έστρεψαν την προσοχή τους στο Ευρωπαικό παιχνίδι αλλά και σε εκείνο που θα ακολουθήσει στο πρωτάθλημα με την Αγία Νάπα την Δευτέρα.

Ο Κετσπάγια είναι βέβαιο ότι θα κάνει διαχείριση του ρόστερ αφού έτσι κι αλλιώς ο αγώνας στη Γερμανία δεν έχει για το ΑΠΟΕΛ βαθμολογικό ενδιαφέρον, αφού χρειάζεται ποδοσφαιρικό θαύμα για να προλάβει το τρένο της πρόκρισης.

Αναμένονται λοιπόν αλλαγές σε σχέση με το ντέρμπι με την Ανόρθωση. Επιστρέφει ο Ντεβινσέτι, σίγουρα εκτός θα είναι Αλωνεύτης και Εφραίμ, δεν αναμένεται να ρισκάρει ο Κετσπάγια χρησιμοποιώντας τον Καβενάγκι.

Τον αγώνα θα διαιτητεύσει ο Σουηδός Andreas Ekberg με βοηθούς τους συμπατριώτες του Fredrik Nilsson και Joakim Flink.

Τα μέτρα ασφάλειας μέσα κι έξω από την "Βέλτινς Αρίνα" θα είναι δρακόντεια γι αυτό από χθες το ΑΠΟΕΛ εξέδωσε ανακοίνωση με σαφείς οδηγίες προς τους οπαδούς του που θέλουν να παρακολουθήσουν τον αγώνα.