Ευχάριστα νέα προκύπτουν από την πρωινή προπόνηση του ΑΠΟΕΛ.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο Καβενάγκι ακολούθησε μέρος του κανονικού προγράμματος. Ένδειξη ότι μετρά αντίστροφα για την επιστροφή του. Ίσως προλάβει την αποστολή για την Γερμανία ενώ θα είναι σίγουρα παρών στον αγώνα με την Αγία Νάπα τη Δευτέρα.
Ατομικό πρόγραμμα έκανε ο Εφραίμ. Φυσιοθεραπεία και γυμναστήριο οι Αλωνεύτης και Ιωάννου.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά.