Θα πρέπει να αναμένουν τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων για το πρόβλημα του Ηλία Χαραλαμπους. ατομικά προπονήθηκε και πάλι ο Μυτίδης. Δείτε τα νεότερα από την προπόνηση της ΑΕΚ μέσα από την επίσημη ενημέρωση.
"Με πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα (23/11) η προετοιμασία της ομάδας μας.
Όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν στο χθεσινό (22/11) παιχνίδι με την Αγία Νάπα έκαναν αποθεραπεία και οι υπόλοιποι κανονική προπόνηση.
Ατομικά συνέχισε ο Μυτίδης. Από το παιχνίδι αποχώρησε με ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο ο Χαραλάμπους, η κατάσταση του οποίου θα ξεκαθαρίσει τα επόμενα 24ωρα.
Για αύριο (24/11) έχει παραχωρηθεί ρεπό.
Η προετοιμασία συνεχίζεται την Τετάρτη (25/11) με πρωινή προπόνηση.
Όλη η οικογένεια της ΑΕΚ εύχεται χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στον Tono Martinez, που συμπλήρωσε τα 29 του χρόνια και μετά το τέλος της προπόνησης κέρασε τους συμπαίκτες του και το τεχνικό επιτελείο".