Είναι γεγονός ότι η ήττα από την Ανόρθωση πλήγωσε τους ανθρώπους και τους πρωταγωνιστές του ΑΠΟΕΛ. Το γεγονός επίσης ότι η ομάδα δεν κέρδισε ντέρμπι και σε δύο αγώνες στο πρωτάθλημα μετρά μόλις έναν βαθμό προκαλεί απογοήτευση.
Ο προβληματισμός όμως δεν μπορεί να διαρκέσει πολύ διότι οι υποχρεώσεις τρέχουν και η ομάδα πρέπει να βρει τα πόδια της και να ταξιδέψει στην Βέλτινς Αρίνα την Πέμπτη για να αντιμετωπίσει την Σάλκε στον προτελευταίο αγώνα στο Γιουρόπα Λιγκ και τελευταίο εκτός έδρας. Μέσα σε λέγες μέρες θα ακολουθήσει καο ο εκτός έδρας αγώνας με την Αγία Νάπα στην 12η αγωνιστική.
Ο Τιμούρ Κετσπάγια καλείται να κάνει διαχείριση του ρόστερ αξιολογώντας την κατάσταση των Εφραίμ και Καβενάγκι και ρίχνοντας στη μάχη ξανά τον Ντεβινσέτι. Είναι γεγονός πως οι παίκτες αυτοί έλειψαν πολύ από το ΑΠΟΕΛ στο ντέρμπι με την Ανόρθωση.
Η διοίκηση από την πλευρά έστειλε μηνύματα από χθες στους παίκτες με την επίσκεψη Πετρίδη στον Αρχάγγελο. Είναι προφανές πως στην επικείμενη μεταγραφική περίοδο θα γίνουν προσθαφαιρέσεις. Προς το παρόν όμως με αυτά ασχολείται μόνο ο Κετσπάγια και το συμβούλιο.