Ενημέρωσε πριν από λίγο το γραφείο τύπου της ομάδας της Λάρνακας για τα νέα της πρωινής προπόνησης. Κανονικά προπονήθηκαν οι Τετε και Κυπριανού ενώ ο Μυτίδης συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα.
Η Ενημέρωση:
Με πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα (19/11) η προετοιμασία της ομάδας μας.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ασκήσεις κατοχής, διαγωνιστικό παιχνίδι και δίτερμα.
Το κανονικό πρόγραμμα ακολούθησαν Tete και Κυπριανού, ενώ ατομικά συνέχισε ο Μυτίδης.
H προετοιμασία συνεχίζεται αύριο (20/11) με απογευματινή προπόνηση. Προηγουμένως και συγκεκριμένα στις 12:00 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί δημοσιογραφική διάσκεψη από τον προπονητή μας, Thomas Christiansen, καθώς και ένα ποδοσφαιριστή, για το παιχνίδι πρωταθλήματος που ακολουθεί με αντίπαλο την Αγία Νάπα (Κυριακή 22/11, 17:00).