Ο Μίκαελ Σκίμπε και οι διεθνείς μας αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά τον αυριανό φιλικό αγώνα της Εθνικής ομάδας στην Κωνσταντινούπολη με την Τουρκία, όπως ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου ο Γερμανός εκλέκτορας του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος.
«Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην Τουρκία, ως προπονητής της Ελλάδας πια. Η Τουρκία θα βρίσκεται στη Γαλλία και θα ήθελα να τη συγχαρώ. Ήταν μία πολύ καλή ομάδα, ιδιαίτερα στα τελευταία τέσσερα - πέντε παιχνίδια της» δήλωσε ο Σκίμπε.
«Αντιμετωπίζουμε λοιπόν με χαρά το γεγονός ότι θα βρεθούμε απέναντι σε μια τέτοια ομάδα. Αύριο πιστεύω ότι θα είναι ένα ενδιαφέρον απόγευμα. Θα κάνουμε το καλύτερο για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα» πρόσθεσε ο νέος ομοσπονδιακός τεχνικός.
«Είμαι ο τέταρτος προπονητής τα τελευταία δύο χρόνια. Επόμενος στόχος μας είναι να πάμε στο Μουντιάλ της Ρωσίας. Για να τα καταφέρουμε πρέπει να προετοιμαστούμε σωστά το επόμενο διάστημα και να ανέβουμε από χαμηλά, όπως έκανε και η Τουρκία» επισήμανε.
Με μαύρα περιβραχιόνια οι παίκτες των δύο ομάδων
Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε απόψε η τελευταία προπόνηση της Εθνικής ομάδας ενόψει του φιλικού αγώνα με την Τουρκία. Οι διεθνείς προπονήθηκαν στο «Μπασακσεχίρ Φατίχ Τερίμ» της Κωνσταντινούπολης, όπου θα διεξαχθεί αύριο η αναμέτρηση (20:15).
Διαιτητής θα είναι ο Ιταλός Πάολο Βαλέρι με βοηθούς τους συμπατριώτες του Τζανλούκα Καριολάτο και Αλεσάντρο Τζαλατίνι.
Σημειώνεται ότι θα τηρηθεί ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της τρομοκρατικής επίθεσης στο Παρίσι, ενώ οι ποδοσφαιριστές θα φέρουν μαύρα περιβραχιόνια.