Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Με νίκη της Ανόρθωσης επί του Ερμή Αραδίππου με 4-0 ολοκληρώθηκε  ο αγώνας στο Στάδιο "Αντώνης Παπαδόπουλος".

Πρώτη παρουσία του Νίκου Παναγιώτου στον πάγκο του Ερμή.

Στο πρώτο ημίχρονο οι δύο ομάδες έμειναν στο 0-0 και όλα τα τέρματα σημειώθηκαν στο δεύτερο ημίχρονο.

Η  Ανόρθωση μπήκε πολύ δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο και πριν σκοράρει είχε δύο δοκάρια με τους Μαρτίνεζ και Αβραάμ.

Στο 67' ο Ντλοβού άνοιξε το σκορ για την Ανόρθωση και στο 69' έγινε το 2-0 από τον Λαϊφη.

Στο 77' ο Ανδρέας Αβραάμ ανέβασε το δείκτη του σκορ στο 3-0.

Στην πρώτη του εμφάνιση με την Ανόρθωση ο Σβάχλερ διαμόρφωσε το 4-0.

Με τη νίκη της η Ανόρθωση έφτασε στους 17 βαθμούς, ενώ ο Ερμή παρέμεινε στους 5 βαθμούς.

*Στην επόμενη αγωνιστική η Ανόρθωση θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Πάφο και ο Ερμής θα φιλοξενήσει την Αγία Νάπα.