Εκτός αποστολής του αγώνα με την Αγία Νάπα λόγω πειθαρχικού παραπτώματος έμειναν οι Μερκής, Αγγελή και Κολοκούδιας.
Και οι τρεις υπέπεσαν σε πειθαρχικό παράπτωμα στην τελευταία προπόνηση και ο Πέδρο Εμάνουελ όπως τονίζεται στην ανακοίνωση αποφάσισε να μην τους συμπεριλάβει στην αποστολή για το Τάσος Μάρκου.
NΩΡΙΤΕΡΑ:
Όσο κι αν το ενδιαφέρον, ιδιαίτερα για τους βαθμούς είναι μεγάλο σε σχέση με το ντέρμπι με την Ανόρθωση που δεν άρχισε ποτέ, ο Απόλλων γυρίζει σελίδα και αφήνει το θέμα μόνο για τους νομικούς του.
Η ομάδα εκστρατεύει σήμερα στο "Τάσος Μάρκου" επιδιώκοντας επιστροφή στις νίκες με το πρώτο τρίποντο εκτός έδρας στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο Πέδρο Εμανουέλ προσπάθησε να κρατήσει σε αγωνιστική εγρήγορση τους παίκτες και ευελπιστεί ο Απόλλων να παρουσιαστεί έτοιμος και απαιτητικός το απόγευμα.
Γουίλερ, Χάμπος και Λόπεζ οι απόντες, δυναμική παρουσία ετοιμάζουν οι οπαδοί και με συμβολισμό, για να δείξουν την στήριξη στην ομάδα μετά τα γεγονότα του Τσιρείου.