Σε έντονο ύφος μίλησε στους παίκτες της Ανόρθωσης ο Αντρε Πάους στην χθεσινή προπόνηση, και φανερά στενοχωρημένος και απογοητευμένος για το παιχνίδι με την Αγία Νάπα . Στον ενάμιση χρόνο που είναι στο Παπαδόπουλος πρώτη φορά είχε τέτοιο ύφος μάλιστα ανάμεσα σε άλλα είπε στους παίκτες ότι είναι ηλίθιο και απίστευτο αυτό που έγινε και δεν πρέπει να επαναληφθεί. Ενώ χαρακτηριστικά είπε πως όταν προηγείσαι 2-0 της Αγίας Νάπας στην έδρα σου και δεν κερδίζεις, είναι σαν να χάνεις με 6-0.
Ο Κύριος Πάους, ο οποίος δέχεται κριτική από μερίδα του κόσμου ίσως για πρώτη φορά σε τέτοιο βαθμό, έδωσε στους παίκτες ρεπό και επιστρέφουν στις προπονήσεις την Πέμπτη