Η ισοπαλία με την Ανόρθωση έφερε στεναχώρια στην Ομόνοια, αφού η προσπάθεια που έγινε ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο δεν οδήγησε τελικά στην κατάκτηση της πολυπόθητης νίκης.
Ωστόσο όλοι στην ομάδα είναι πεπεισμένοι ότι στο επόμενο παιχνίδι με την Αγία Νάπα θα επιστρέψουν στις επιτυχίες αν παρουσιάστουν σοβαροί και συγκεντρωμένοι παίζοντας το ίδιο καλά όπως στο ντέρμπι του περασμένου Σαββάτου.
Μέχρι στιγμής οι πράσινοι έχουν μαζέψει πέντε βαθμούς και είναι άλλους τόσους πίσω από την κορυφή. Ο επόμενος αγωνας θα γίνει την Κυριακή στο Τάσος Μάρκου.
Θα ακολουθησει το ντέρμπι με τον Απόλλωνα στο ΓΣΠ, και το τριφύλλι θα επιδιώξει να πορευτεί σε αυτό με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία.
Ο Κώστας Καϊάφας θα έχει στην διάθεση του τον Ράμος που εξέτισε την ποινή του. Ωστόσο δεν ειναι βέβαιο ότι θα αλλάξει την εντεκάδα που χρησιμοποίησε με την Ανόρθωση διότι από την συνολική απόδοση της ομάδας εμεινε ικανοποιημένος.
Γκουλόν, Χριστοφή και Μαργκάσα είναι ακόμη αγωνιστικά ανέτοιμοι και δεν υπολογίζονται για τον αγώνα με την Αγία Νάπα, ενώ ο Παναγή στις επόμενες προπονήσεις θα διαφανεί αν θα είναι σε θέση να συμπεριληφεθί στην αποστολή.