Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Με σημαντική νίκη του Εθνικού Άχνας ολοκληρώθηκε  ο σημερινός αγώνας στο Δασάκι στο πλαίσιο της τέταρτης αγωνιστικής.

Μετά το νικηφόρο 2-0 επί της Αγίας Νάπας έφτασε στους επτά βαθμούς, ενώ οι φιλοξενούμενοι μετά από τέσσερις αγωνιστικές παραμένουν χωρίς βαθμολογικό κέρδος.

Το αποτέλεσμα διαμορφώθηκε στο δεύτερο ημίχρονο και  ο Εθνικός σε τρεις αγώνες ως γηπεδούχος πανηγύρισε τη δεύτερη του φετινή νίκη.

Στο 27' οι γηπεδούχοι είχαν δοκάρι με τον Μάριο Ηλία και το πρώτο ημίχρονο έληξε στο ισόπαλο 0-0.

Στο 67' ο Μάριος Ηλία άνοιξε το σκορ για τον Εθνικό. Το 2-0 διαμόρφωσε στις καθυστερήσεις με πέναλτι ο Παγιές.

Στην επόμενη αγωνιστική ο Εθνικός θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας τον Απόλλωνα και η Αγία Νάπα θα φιλοξενήσει την Ομόνοια.

Εθνικός: Μπογκατίνοφ, Έβερτον, Αραμπά, Μπουτζιουρής, Κοζοκνεάν (Κότο Πάγιες 59'), Χατζηβασίλης, Πράκερ(Ιάκομπ 90'), Ατάντα, Ηλία(Ομπρεγκόν 81'), Κυριάκου, Μιράντα

Αγία Νάπα:Κίττος, Φίλγκεϊτ, Λαμπρόπουλος, Στογιάνοφ, Λόβρεβιτς, Φεμί, Μαρκόφσκι, Φούσκο, Ντε Μέλο(Μάατσεν 73'), Μέρτακκας, Μπάμπα (Άντολεκ 80')