Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά το μπιτς χάντμπολ και το θαλάσσιο σκι στο οποίο κάναμε ιδιαίτερη αναφορά, σήμερα θα ασχοληθούμε με τα τρία άλλα αγωνίσματα στα οποία λάβαμε μέρος στους 1ους Μεσογειακούς αγώνες παραλίας Το μπιτς τένις, την κολύμβηση ανοικτής θαλάσσης και το μπιτς βόλεϊ.

Το μπιτς τένις δεν μετρά πολλά χρόνια ζωής στην Κύπρο. Το 2006 ο Κυριάκος Ζήσιμος με δική του πρωτοβουλία, λάνσαρε το αγώνισμα αυτό. Έφερε ρακέτες και μπάλες από Ελλάδα και σιγά σιγά από τη Λεμεσό, αναπτύχθηκε στην Λάρνακα. Στόχος είναι να επεκταθεί σε όλες τις πόλεις. Αυτή τη στιγμή ασχολούνται με το μπιτς τένις, γύρω στα 200 άτομα εκ των οποίων καμιά 50αριά είναι γυναίκες.

Η αποστολή που ήρθε στην Πεσκάρα απαρτιζόταν από έξι αγωνιζόμενους. Οι Πέτρος Παγδατής και Κρίστοφερ Κουτρουζάς αποτελούσαν την μία ομάδα των αντρών και οι Χρίστος Βονιάτης και Σπύρος Γεωργίου την άλλη. Στην Ιταλική πόλη ήταν και οι Μαριάννα Τσακκιστού και Άντρια Τσαγγαρίδου. Όλων των ζευγαριών, η πορεία σταμάτησε στη φάση των «8». Δεν μπορεί λοιπόν να θεωρηθεί αποτυχημένη η αποστολή. Να σημειωθεί ότι το επίπεδο ήταν αρκετά υψηλό.

Κρατάνε τις εμπειρίες

Τεράστιες εμπειρίες που θα τους βοηθήσουν σε μεταγενέστερο στάδιο, αποκόμισαν από την συμμετοχή τους, τα παιδιά της κολύμβησης ανοικτής θαλάσσης. Οι Γιώργος Κουτσού, Νικόλας Ιωαννίδης, Μαρτίνος Παπακυριακού και η Ειρήνη Κύζα, προσπάθησαν για το καλύτερο, παρόλο που η προσπάθεια τους δεν ήταν εύκολη.

Και αυτό γιατί η ειδίκευση τους είναι σε κλειστή πισίνα. Άρα όπως γίνεται αντιληπτό… έτρεχαν έξω από τα νερά τους. Το πάλεψαν όμως. Ο Κουτσού σε σύνολο 28 αθλητών τερμάτισε 16ος, ο Ιωαννίδης 19ος και ο Παπακυριακού 21ος. Ο πρώτος μάλιστα ισοπέδωσε το ατομικό του ρεκόρ κατά ενάμιση λεπτό.

Στις κοπέλες η Κύζα πήρε την 13η θέση από τις 18 συμμετοχές. Πολύ καλή θεωρείται από την προπονητική ομάδα και η 8η θέση στο ομαδικό (12 συμμετοχές) μιας και όπως προαναφέραμε ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους.

Η κολύμβηση ανοικτής θαλάσσης είναι επίπονο αγώνισμα μιας και χρειάζεται αρκετή αντοχή. Για τους αθλητές της πισίνας είναι δύσκολο να συμμετέχουν και στα δύο μιας και απαιτείται διαφορετικός τρόπος εκγύμνασης.

Στόχος είναι σε επόμενες διοργανώσεις να μπορέσει η αποστολή μας να είναι περισσότερο ανταγωνιστική.

Υπήρχαν προοπτικές…

Το μπιτς βόλεϊ είναι ίσως το πιο… γνωστό στους περισσότερους από τα πέντε αθλήματα που λάβαμε μέρος. Και δεν χρειάζεται καν να μπούμε στη διαδικασία να αναφέρουμε το πώς παίζεται. Στην Πεσκάρα ήρθαμε με δύο ζευγάρια ανδρών. Το ένα αποτελείτο από τους Νίκο Κόλα και Γιώργο Πλατρίτη και το άλλο από τους Βλάντιμιρ Κνέζεβιτς και Μίνω Αγαθοκλέους. Απολογισμός εφτά ήττες σε ισάριθμα ματς. Ελαφρυντικό για τους παίκτες είναι ότι δεν έκαναν σχεδόν καθόλου προετοιμασία στο μπιτς βόλεϊ αφού ήδη άρχισαν προετοιμασία με τις επαγγελματικές τους ομάδες. Εκτός των άλλων τα πόδια τους ήταν βαριά. Σε κάποια ματς, υπήρχαν προοπτικές να κερδηθούν, αλλά αυτό δεν έγινε. Γενικά όμως, όλοι περίμεναν, τουλάχιστον η μία από τις δύο ομάδες να περάσει στους «16».

Τελετή λήξης

Με την τελετή λήξης ολοκληρώνονται σήμερα οι 1οι Μεσογειακοί αγώνες παραλίας. Μία διοργάνωση που είχε και καλά αλλά και αρκετά λειτουργικά προβλήματα. Ειδικά τις πρώτες μέρες η κατάσταση ήταν τραγική αλλά μετά όλα κύλησαν ομαλά.

ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΕΑΚ: Χριστόφορος Χριστοφή