H ΕΝΠ, επικράτησε της Αγίας Νάπας με 2-0 στο «Τάσος Μάρκου» στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Οι "βυσσινί" πήραν το τρίποντο χάρη σε γκολ των Βαλλιάνου και Ντίξον, από ένα στα τελευταία λεπτά των δύο ημιχρόνων.
Δοκάρι είχε η ομάδα του Νίκου Καραγεωργίου με τον Κρις Ντίξον