Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο πλαστικό χορτάρι του κατάμεστου με 30 χιλιάδες Αστάνα Αρένα, το ΑΠΟΕΛ δεν κατάφερε να σκοράρει για πρώτη φορά εκτός έδρας και το γκολ που δέχτηκε νωρίς στον αγώνα, στο 14',του δημιουργεί προβλήματα όσον αφορά την πρόκριση, στον επαναληπτικό του ΓΣΠ.

Το 1-0 είναι ένα σκορ μεταξύ εύκολου και δύσκολου, σ'ένα γήπεδο με φυσιολογικό αυτή τη φορά χορτάρι και ένα στάδιο γεμάτο με 20 χιλιάδες οπαδούς του ΑΠΟΕΛ, που θα πρέπει να προσπαθήσει να μη δεχτεί γκολ, γιά να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην είσοδο του για τέταρτη φορά και δεύτερη συνεχόμενη στους ομίλους του Champions League!

Αν δεν τα καταφέρει, θα...αποχαιρετήσει τα 17 εκατομμύρια και θα περιοριστεί στα 7 εκατομμύρια του Europa League στο οποίο θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά.

Image removed.

Στο κακό του α'ημίχρονο, το ΑΠΟΕΛ δέχτηκε ένα εύκολο γκολ με κεφαλιά που έκανε με την άνεση του ο Ντόλτζιεφ σε σέντρα του Κατεβοάμα από την αριστερή πλευρά, όπου ο Σέρτζιο δεν κάλυψε σωστά, ενώ στη συνέχεια ο Αντωνιάδης δεν αντέδρασε με ετοιμότητα και φέρει την κύρια ευθύνη.

Ένα γρήγορο γκολ, σ'ένα άσχημο ξεκίνημα του ΑΠΟΕΛ, ένα λεπτό μετά από ένα ξεκάθαρο πέναλτυ που έγινε στον Ντε Βινσέντι από τον Ανίσιτς και έκανε γαργάρα ο έμπειρος Ούγγρος διαιτητής Κασσάι, διεθνής από το 2003! Μέσα σ'ένα λεπτό κρίθηκε το τελικό σκορ και θάλεγα πως συνεχίστηκε το σερί των αδικιών σε βάρος των κυπριακών ομάδων στα τελευταία τρία τουλάχιστον χρόνια!

Στο α'ημίχρονο ο Πασιένσια είχε την ανεξήγητη έμπνευση να παίξει με τον Αλεξάνδρου στη μία από τις δυό θέσεις αμυντικού μέσου, δίπλα στο Μοράις!

Που το βρήκε αυτό; Πως το σκέφτηκε;

Αδίκησε τον παίκτη, βάζοντας τον εκεί κι'αυτό φάνηκε καθαρά στο γήπεδο. Το ΑΠΟΕΛ υστέρησε εμφανώς στο κέντρο και γιά τον επιπλέον λόγο ότι ο Μακρίδης παίζοντας πιό μπροστά, δεν φάνηκε καθόλου δημιουργικός στον μεσοεπιθετικό τομέα, όπου το ΑΠΟΕΛ δεν υπήρξε απειλητικό και δεν δημιούργησε ευκαιρίες.

Image removed.

Γενικά στο α'ημίχρονο, οι γηπεδούχοι ήταν καλύτεροι, ιδιαίτερα στα πρώτα 30', απέναντι σ'ένα ΑΠΟΕΛ που κάτι πήγε νά κάνει στο τελευταίο 15λεπτο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Στο β'ημίχρονο, άλλαξαν προς το καλύτερο τα δεδομένα γιά το ΑΠΟΕΛ που με τον Πιατκοφσκι σε θέση σέντερ φορ, τον Λεαλ στο δεξιό άκρο και τον Ντε Βινσέντι στο κέντρο και στη συνέχεια τον Στίλιτς επιθετικό χαφ, στη θέση του τραυματία Εφραίμ, κράτησε τον έλεγχο του αγώνα και δημιούργησε τρεις τουλάχιστο ευκαιρίες, με καλύτερη εκείνη του Αστίθ, απέναντι σε μιά Αστάνα που έπαιξε συντηρητικά, δείχνοντας ότι ήθελε οπωσδήποτε να κρατήσει το μηδέν παθητικό, ενόψει της ρεβάνς.

Μόνο στα τελευταία 10' αποτόλμησε τρεις επικίνδυνες αντεπιθέσεις, αλλά τα μακρινά σουτ δεν βρήκαν στόχο ή αποκρούστηκαν από τον σταθερό και χθες Βάτερμαν!

Από την άλλη, το ΑΠΟΕΛ που κράτησε περισσότερο την μπάλα, είχε τις ευκαιρίες του να ισοφαρίσει, αλλά γιά μιά ακόμα φορά έδειξε την επιθετική του αδυναμία! Δεν έχει σέντερ φορ που μπορούν να σκοράρουν, και δεν σκόραρε ποτέ κανένας μέχρι τώρα!

Αν είναι δυνατόν!

Image removed.

Όσον αφορά τον Στίλιτς πρέπει να αποφασίσει ο Πασιένσια αν θα το χρησιμοποιεί και πόσο! Και χθες που τον έβαλε μετά τον τραυματισμό του Εφραίμ στο 64', δεν τον αξιοποίησε όσο θάπρεπε, αφού η μπάλα έφευγε περισσότερο μπροστά με ψηλές, μακρινές μπαλιες και όχι μέσω του Στίλιτς που υποτίθεται πως παίζει το ρόλο του playmaker!

Αλλά πως θα τον παίξει, όταν η μπάλα δεν περνά απ'αυτόν όσο πρέπει και όταν πρέπει! Το 1-0 αδικεί το ΑΠΟΕΛ που θα μπορούσε νά πάρει την ισοπαλία!

Η Αστάνα είναι μιά ομάδα που θα παίξει σίγουρα αμυντικά και με αντεπιθέσεις στο ΓΣΠ. Γι'αυτό το ΑΠΟΕΛ θα πρέπει αυτή τη φορά να σκοράρει στην έδρα του και μάλιστα όσο πιό γρήγορα γίνεται, γιά ν'αποφύγει επικίνδυνες περιπέτειες στη συνέχεια από μιά ομάδα που έδειξε ότι ξέρει να αμύνεται σφιχτά και να φεύγει σε μερικές περιπτώσεις μπροστά με αντεπιθέσεις που θέλουν προσοχή!

Image removed.

Ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι ο επαναληπτικός. Το ΑΠΟΕΛ θα χρειαστεί να παίξει καλύτερα και επιτέλους να αποβάλει τις επιθετικές του αδυναμίες! Ακόμα ψάχνει ένα γκολ στην έδρα του! Αν δεν το πετύχει τουλάχιστο αυτή τη φορά, ας ξεχάσει φυσικά την πρόκριση.

Και κυρίως να αποφύγει να δεχτεί έστω και ένα γκολ! Θα δυσκολέψουν πολύ τα πράγματα τότε, γιά αυτονόητους λόγους! Όσο γιά τον Πασιένσια, ας φροντίσει να αποφύγει όσο το δυνατό περισσότερο τα λάθη!

Αυτη τη φορά δεν θα υπάρχει δρόμος επιστροφής!