Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για δεύτερη φορά στους ομίλους τοu Europa League το ΑΠΟΕΛ και γιά τρίτη συνεχή φορά στους ομίλους των δυοσυλλογικών ευρωπαϊκών διοργανώσεων! Συνολικά 5 φορές οι γαλαζοκίτρινοι, 3 στο Champion League  και δυοστο Europa! Φυσικά η δεύτερη φορά στο Europa μπορεί να γίνει τέταρτη στο Champions, αν το ΑΠΟΕΛ στον τελευταίο αγώνα των playoffs μπορέσει να περάσει ξανά στ'αστέρια!

Image removed.

 Χθες το βράδυ, έγιναν πολλά και ενδιαφέροντα στο ΓΣΠ. Το μοναδικό γκολ μόλις στο 2' με τον Σβιατσένκο σε ένα αχρείαστο φάουλ του Πόουλσεν, που κτυπήθηκε με την ανοχή του διαιτητή, 5-6 μέτρα πιό μπροστά απ'εκεί που έγινε από τον Σέρτζιο, άλλαξε τη ροή του αγώνα, αφού το ΑΠΟΕΛ αιφνιδιάστηκε πολύ νωρίς, έχασε φυσιολογικά την αγωνιστική του ισορροπία, ηρεμία και ψυχραιμία, με αποτέλεσμα να μείνει από το 28' με 10 παίκτες, με την αποβολή του Βινίσιους!

Άλλο ένα αχρείαστο φάουλ πάνω στο Σίστο, μακρυά από την περιοχή του Βάτερμαν. Το ερώτημα είναι κατά πόσο ήταν κίτρινη ή κόκκινη αυτή περίπτωση. Ο Βινίσιους έπεσε και με τα δυό πόδια πάνω στον Σίστο που πρόλαβε και έκανε τη ντρίμπλα και με τις τάπες τον κτύπησε στο δεξί του πόδι. Δεν χρειαζόταν ένα τέτοιο τακλινγκ από τον Βινίσιους.

Ένα τάκλινγκ που έδωσε την ευκαιρία στο μεγάλο και απερίγραπτό πρωταγωνιστή της βραδυάς  Bobby Madden να εξαντλήσει όλη την αυστηρότητα του, βγάζοντας απ'το τσεπάκι του την κόκκινη κάρτα. Νέος αιφνιδιασμός γιά το ΑΠΟΕΛ! Ήταν σωστή η κόκκινη ή μιά κίτρινη θα ήταν αρκετή;

Όπως έπεσε ο Βινίσιους, ως ένα βαθμό καλύπτει το Σκωτσέζο διαιτητή. Όμως έπεσε όχι και τόσο βίαια και η απόφαση του διαιτητή, που στη συνέχεια έδειξε ότι περίμενε να του δοθεί η ευκαιρία, μπορεί να χαρακτηρισθεί υπερβολική, αυστηρή!

Καλύτερα πάντως να αποφευγονται τέτοια τακλινγκ και με τα δυο πόδια και τις τάπες ψηλά. Ένα στοιχείο που δικαιολογούσε περισσότερο την κίτρινη, ήταν το γεγονός ότι τα πόδια του Βινίσιους σύρθηκαν στο έδαφος και όχι πιό ψηλά στο πόδι του Σίστο.

Image removed.

Μάλλον η έλλειψη ψυχραιμίας, μετά το γκολ του 2' για το οποίο ευθύνεται και ένα μέρος της άμυνας και ο  Βάτερμαν, σε μιά φάση που είναι γνωστό πόσο συχνά ξέρει να εκμεταλλεύεται η Μίντιλαντ, άφησε το ΑΠΟΕΛ πολύ νωρίς και με 10 παίκτες.

Ό,τι χειρότερο! Οι γηπεδούχοι φάνηκαν να επηρεάστηκαν και από το γρήγορο γκολ και από την αποβολή. Και στις δυό αρνητικές περιπτώσεις δεν μπόρεσε να αντιδράσει και στη μοναδική φορά που έφτασε κοντά σ'ένα γκολ, ήταν στο δυνατό, συρτό σουτ του Πιατκόφσκι που μόλις αστόχησε. Και πριν λήξει το ημίχρονο, ο Σίστο απείλησε μ'ένα δεύτερο γκολ το ΑΠΟΕΛ, αλλά το σουτ του έφυγε ελάχιστα άουτ!

   Το β´ημίχρονο εξελίχθηκε σε θρίλερ! Οι Δανοί τα έδωσαν όλα γιά το δεύτερο γκολ, αλλά από την άλλη το ΑΠΟΕΛ, πιό ήρεμο και συγκεντρωμένο αυτή τη φορά, παθιασμένο και προσεκτικό στην άμυνα, δεν επέτρεψε στους Δανούς να κάνουν και πολλά πράγματα, ούτε στην ειδικότητα τους στις στημένες φάσεις και κράτησαν το 0-1 και την πρόκριση.

Παράλληλα, με πρωταγωνιστή ένα εξαιρετικό Βάντερ, απείλησε την αντίπαλη άμυνα και έφτασε κοντά στην ισοφάριση. Πιο κοντά σ'αυτή έφτασε στο 66', όταν η ανατροπή του Ντε Βινσέντι στην περιοχή, μπροστά στα μάτια του απερίγραπτου Madden, ήταν ο ορισμός του πέναλτυ και φυσικά της κίτρινης κάρτας!

Image removed.

Αυτός ο άθλιος όμως διαιτητής ήταν αποφασισμένος να προκαλέσει και να εκνευρίσει τους 18 χιλιάδες οπαδούς του ΑΠΟΕΛ στο ΓΣΠ και τις άλλες χιλιάδες στην τηλεόραση!

Και τα κατάφερε! Κατάπιε το προφανές πέναλτυ και στο τέλος είχε το θράσος να προσθέσει 8' καθυστέρηση! Έκανε τα πάντα, αλλά δεν έγινε το δικό του! Έπαιξε τους Δανούς, χωρίς υπερβολή 80% και στον τεχνικό και στον πειθαρχικό τομέα κι'όμως το σκορ έμεινε στο 0-1 που έδωσε στο ΑΠΟΕΛ μιά δίκαιη και ηρωική πρόκριση!

  Αλλά τι συμβαίνει με τους διαιτητές που μας στέλλει η UEFA τα τελευταία χρόνια; Πριν τρία χρόνια ήταν το ΑΠΟΕΛ με τη Μάριμπορ, πέρσι ήταν η Ομόνοια με τη Δυναμό Μόσχας, φέτος ήταν πάλι το ΑΠΟΕΛ  με τη Μίντιλαντ, ο Απόλλωνας με την Καμπάλα, η ΑΕΚ με την Μπορντό!

Τι συμβαίνει; Δεν μας θέλουν πλέον στους ομίλους; Άρχισε να λειτουργεί ο φθόνος; Ποια είναι αυτή η Κύπρος που κάθε χρόνο κτυπά την πόρτα των ομίλων του Europa  και του Champions League;

Image removed.

Το ΑΠΟΕΛ πληροφορούμαι ότι θα καταγγείλει τον Σκωτσέζο διαιτητή στην UEFA, ενώ θα στείλει και επιστολή προσωπικά στον Πλατινί, στην οποία θα κάνει αναφορά σέ όλες τις αδικίες σε βάρος των ομάδων μας, που ασφαλώς πρέπει να σταματήσουν. Η τελευταία πάντως, ψεσινή περίπτωση του Σκώτου Madden, ήταν προκλητική και προκάλεσε εύλογες και δικαιολογημένες υποψίες.

Ανεξάρτητα πάντως από την πρόκριση του ΑΠΟΕΛ στους ομίλους του Europa με κέρδος περίπου 8 εκατομμύρια και το ένα βήμα τώρα από τους ομίλους του Champions για τέταρτη φορά, η ομάδα δεν μπόρεσε ακόμα να σκοράρει ούτε ένα γκολ στο ΓΣΠ σε τρεις αγώνες, οι επιθετικοί, εκτός από τον Βάντερ που ψες θα μπορούσε να παίξει από το α'ημίχρονο, συνοδεύονται ακόμα από ερωτηματικά, ενώ γενικά η ομάδα, παρά τις πολλές επιλογές στο ρόστερ της, δεν ικανοποίησε με την απόδοση της και μάλλον θα πρέπει να προβληματίζει τον Πασιένσια, που δήλωσε ψες πως είναι βέβαιος ότι η ομάδα του συνεχώς θα βελτιώνεται. Μένει να το δούμε.

Image removed.

Ο πρώτος ευρωπαικός στόχος έχει πάντως επιτευχθεί. Μένει ο δεύτερος. Όμως, ο κόσμος του, δικαιολογημένα, θέλει ένα καλύτερο ΑΠΟΕΛ στη συνέχεια. Ο χρόνος θα δείξει αν και πότε θα το δει...