Από ιστοσελίδα Ομόνοιας:
Πραγματοποίησε και το δεύτερο φιλικό της παιχνίδι επί Βουλγάρικου εδάφους η ομάδα μας, με αντίπαλο τη Μοντάνα, με την οποία εξήλθε ισόπαλη 2-2.
Ο προπονητής της ομάδας μας χρησιμοποίησε από μία ενδεκάδα σε κάθε ημίχρονο.
Ο Αντρέ Σκέμπρι άνοιξε το σκορ με εκτέλεση πέναλτι στο 7΄, η Μοντάνα ανέτρεψε το αποτέλεσμα με γκολ που σημειώθηκαν στο 8΄ και 77΄, ενώ η ομάδα μας ισοφάρισε με δυνατό σουτ του Τζακ Σαμμούτηστο 81''.
ΟΜΟΝΟΙΑ (α΄ ημίχρονο): Παναγή, Λομπτζιανίτζε (30'' Μουλαζίμης), Ρούνιε, Μεντί, Οικονομίδης, Γκουλόν, Ράμος, Φοφανά, Ασίς, Σκέμπρι, Σέρινταν
ΟΜΟΝΟΙΑ (β΄ ημίχρονο): Γιωργαλλίδης, Δημητρίου, Παναγιώτου, Μουλαζίμης, Κονομής, Σαμμούτης, Κατελάρης, Κιρμ, Εζέ, Γκράβενμπεργκ, Ρουσιάς.
Μοντάνα: Ιβανόφ, Πασόφ, Μικόφ, Γκεοργκίεφ, Χούμπσεφ, Γ. Ανγκέλοφ, Γκ. Ανγκέλφο, Γκουέντσεφ, Μίντσεφ, Τζέφερσον, Ποπλούανβικ