Την πρώτη του προπόνηση με τα πράσινα έκανε στη Βουλγαρία ο Ιρλανδός επιθετικός Κίλιαν Σέρινταν, ο οποίος τις επόμενες μέρες αναμένεται να ακολουθήσει ειδικό πρόγραμμα για να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα φυσικής κατάστασης.
Εκτός από τον Σιέριταν στην αποστολή στην Βουλγαρία ενσωματώθηκε και ο Νούνο Ασσίς, ο οποίος προπονήθηκε για πρώτη φορά. Ο Πορτογάλος μέσος που πήρε επιπλέον μέρες ξεκούρασης και θα ακολουθήσει κι αυτός ειδικό πρόγραμμα φυσικής κατάστασης.
Φυσιοθεραπεία ακολούθησε ο Ερόλντ Γκουλόν, όπως και οι Ρενάτο Μαργκάσα και Ντάνζελ Γκράβενμπεργκ που είχαν δεχτεί κτύπημα στο χθεσινό φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο τη Λίτεξ Λόβετς.