Επίσημη ενημέρωση για την προετοιμασία της Ομόνοιας στη Βουλγαρία:
"Με απογευματινή προπόνηση ολοκλήρωσε το πρόγραμμα της 1ης μέρας της παρουσίας της στο προπονητικό κέντρο του ξενοδοχείου "Τσάρσκο Σέλο" η Ομόνοια.
Το πρόγραμμα για αύριο περιλαμβάνει δύο προπονήσεις, πρωί και απόγευμα".