Χωρίζουν οριστικά οι δρόμοι της Ρεάλ Μαδρίτης με τον Κάρλο Αντσελότι. Ο πρόεδρος της "Βασίλισσας", Φλορεντίνο Πέρεθ, συναντήθηκε την Δευτέρα με τον Ιταλό τεχνικό και τον ενημέρωσε πως η συνεργασία τους δεν θα συνεχιστεί και τη νέα αγωνιστική σεζόν. Παρά τη στήριξη από την πλειοψηφία των παικτών της Ρεάλ και κυρίως του Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Αντσελότι χρεώθηκε τη φετινή αποτυχημένη όπως θεωρήθηκε χρονιά καθώς η ομάδα της Μαδρίτης έμεινε χωρίς τίτλο. Μάλιστα, ο Πέρεθ θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου προκειμένου να αναφερθεί στους λόγους που οδήγησαν την διοίκηση του συλλόγου σε αυτή την απόφαση.
Στην ενημέρωση του Τύπου ο Πέρεθ έκανε λόγο για πολύ δύσκολη απόφαση. «Το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε να αποδεσμεύσει τον Κάρλο Αντσελότι από τα καθήκοντά του» δήλωσε ο πρώτος παράγοντας του συλλόγου.
«Ήταν πραγματικά μια πολύ δύσκολη απόφαση, όμως δεν είμαστε εδώ για να παίρνουμε εύκολες αποφάσεις αλλά για να αποφασίζουμε έτσι όπως πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα για την ομάδα» πρόσθεσε.
Όπως εξήγησε ο Πέρεθ «οι απαιτήσεις είναι πολύ μεγάλες, θεωρούμε δε πως η χρονική στιγμή μας επιτρέπει να προβούμε σε κάποιες κινήσεις που θα δώσουν ''φρεσκάδα'' στην ομάδα για να μπορέσει να κατακτήσει περισσότερους τίτλους».
Και ο πρόεδρος της Ρεάλ κατέληξε: «Ευχαριστώ τον Αντσελότι γι΄ αυτά τα δύο χρόνια δουλειάς. Την επόμενη εβδομάδα θα ξέρετε το νέο προπονητή της Ρεάλ. Θα ήταν ωραίο ο νέος τεχνικός να μιλά ισπανικά. Οι ποδοσφαιριστές εκδήλωσαν τη συμπαράστασή τους στον προπονητή. Είναι η ίδια αγάπη που έχω κι εγώ. Όλη τη χρονιά είχα καλή σχέση με τον Αντσελότι, αλλά όχι σε τεχνικό επίπεδο».
Ο Αντσελότι παρέμεινε δύο χρόνια στον πάγκο της Ρεάλ και κατέκτησε ένα Champions League, ένα Κύπελλο Ισπανίας, ένα ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ αλλά και ένα Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων. Πλέον, η "Βασίλισσα" αναζητάει τον αντικαταστάτη του Ιταλού και ήδη έχουν ακουστεί τα ονόματα των Κλοπ, Μπενίτεθ και Μίτσελ.
Ο Ιταλός τεχνικός με ένα «απλό» μήνυμα αποχαιρέτησε τους «μερένχες», χαρακτήρισε φανταστικά τα δύο χρόνια που πέρασε στη «βασίλισσα» και ευχαρίστησε παίκτες, ομάδα και οπαδούς για τις στιγμές που έζησε.
«Θα θυμάμαι αυτά τα δύο φανταστικά χρόνια στη Ρεάλ Μαδρίτης. Ευχαριστώ το σύλλογο, τους οπαδούς και τους παίκτες», το μήνυμά του μέσω «Twitter».
www.pamesports.gr