Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Ανακοίνωση εξέδωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Απόλλωνα ο πρόεδρος των «γαλάζιων» Παύλος Αριστοδήμου, ο οποίος αναφέρεται σε όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα. Ο κ. Αριστοδήμου αναφέρεται στους φίλους του Απόλλωνα τονίζοντας τους πως πρέπει να σταματήσουν να κάνουν εύκολη κριτική, αλλά να κάνουν δίκαιη κριτική σε όσους ιδρώνουν για να υπάρχει η ομάδα.
Η ανακοίνωση του Παύλου Αριστοδήμου:
«Φίλοι/ες του Απόλλωνα,
Ο αποκλεισμός της ομάδας μας από τον θεσμό του Κυπέλλου αφήνει στον Απόλλωνα πολύ μικρές ελπίδες για διάκριση στις φετινές διοργανώσεις. Όμως ο πρωταρχικός μας στόχος παραμένει σε σωστή πορεία. Ο στόχος αυτός δεν είναι άλλος από την οικονομική εξυγίανση.
Μέσα από την οικονομική εξυγίανση θα μπορέσουμε να κτίσουμε σωστά και νοικοκυρεμένα και να επιτύχουμε ενδυνάμωση του ρόστερ της ομάδας μας για την νέα χρονιά. Καλά τα ευχολόγια, άλλα μια βασικότατη παράμετρος στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο είναι το χρήμα. Είναι όμως και άλλες δυο βασικές παράμετροι που ακούνε στις λέξεις υπομονή και επιμονή όπως έχω προαναφέρει.
Τα πιο πάνω δεν είναι και δεν μπορούν να αποτελούν δικαιολογία για τον αποκλεισμό της ομάδας μας από το κύπελλο. Το ποδόσφαιρο κρίνεται σε λεπτομέρειες (χαμένα πέναλτι, απροσεξίες, ηθικό κλπ) και η μοίρα των ανθρώπων που ασχολούνται με αυτό προκαθορισμένη και συχνά άδικη και σκληρή.
Πρέπει όμως να σταματήσουμε να κοιτάμε για εξιλαστήρια θύματα, κάθε φορά που έχουμε αποτυχία. Μας φταίνε όλοι και όλα. Διοίκηση, προπονητές, ποδοσφαιριστές κλπ. Έχουμε την τάση να μεγεθύνουμε το πρόβλημα. Αλήθεια ήταν η ομάδα μας τόσο κακιά με την ΑΕΚ, με το ΑΠΟΕΛ κλπ. Μήπως η ομάδα που άξιζε να περάσει στο θεσμό του Κυπέλλου δεν ήταν η ομάδα μας;
Να θυμάστε φίλοι μου από πού αρχίσαμε και να πάψετε να κάνετε εύκολη κριτική αλλά να κάνετε δίκαιη κριτική σε όσους ιδρώνουν για να υπάρχουμε σήμερα (οργανωμένα και μη σύνολα άλλα και τα μέλη του Δ.Σ τα οποία και ευχαριστώ ιδιαιτέρως). Είναι πολύ εύκολο να βγαίνει ο κάθε ένας και να κάνει κριτική αλλά πολύ πιο δύσκολο να κρατάς μια ομάδα ποδοσφαιριστών σε μια ομάδα με οικονομικά προβλήματα και με ένα αύριο που εξ αρχής ήταν αβέβαιο.
Κατά την άποψη μας οι ποδοσφαιριστές του Απόλλωνα ίσως αξίζουν πιο πολλά συγχαρητήρια από οποιεσδήποτε άλλους ποδοσφαιριστές γιατί αυτοί έχουν βάλει πάνω απ όλα την αγάπη για την ομάδα. Αν και σε κάποιες περιόδους ήσαν χωρίς μισθούς (και πολλοί εξ αυτών οικογενειάρχες) ουδέποτε σταμάτησαν να προσπαθούν για το καλύτερο. Το ατυχές αποτέλεσμα με τον Ερμή δεν μπορεί να αποτελεί λόγο αυτοκαταστροφής. Δεν σας λέει κάτι ότι μετά τον αγώνα με τον Εθνικό οι παίχτες και η τεχνική ηγεσία ήταν όλοι αγκαλιασμένοι δείχνοντας σε όλους ότι η ομάδα φαίνεται ακριβώς στα δύσκολα και όχι στους πανηγυρισμού όπου ο κάθε ένας διεκδικεί θέση για φωτογραφίες;
Εμείς έχουμε καθήκον μα πάνω απ όλα αγάπη γι αυτή την ομάδα και θα σταθούμε ασπίδα στους ποδοσφαιριστές μας τεχνικό επιτελείο και σε όλους όσους αποτελούν το οικοδόμημα και σεβόμαστε όλους που αποτελούν κομμάτι του Απόλλωνα. Πιστεύουμε πως κανείς δεν έχει δικαίωμα ούτε και πρέπει να υβρίζει φίλους και παράγοντες παλιούς και νέους και πρέπει αν υπάρχει απόλυτος σεβασμός στους κόπους, ώρες και χρήμα που έδωσαν αλλά και στο ότι προσπάθησαν και προσπαθούν για ότι καλύτερο ειδικότερα ανθρώπους που έχουν συνδέσει το όνομα τους με την σύγχρονη ιστορία της ομάδας μας.
Μήπως οι βρισιές είναι ο τρόπος με τον οποίο θα τους φέρουμε όλους ξανά κοντά ή μήπως έτσι διώχνουμε και οποίους πιθανόν να ήθελαν να εμπλακούν (είτε ξανά η για πρώτη φορά); Καλούμαστε να κτίσουμε και μπορούμε να το πράξουμε μόνο με ομοψυχία σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Αυτή την στιγμή δοκιμαζόμαστε και δεν πρέπει να επαναλάβουμε λάθη του παρελθόντος.
Έχουμε ως Δ.Σ. της Eταιρείας (και πολύ περισσότερο προσωπικά) γίνει δέκτες κριτικής για τους ήπιους τόνους που κρατάμε στα θέματα διαιτησίας και οι φωνές αυξήθηκαν κατά πολύ μετά την αντίδραση της Ανόρθωσης και του φίλου Σάββα Κάκου.
Με λίγα λόγια οι φίλοι και φίλες του Απόλλωνα αξιώνουν όπως και εμείς αρχίσουμε να φωνάζουμε, να προσχωρούμε σε καυστικές ανακοινώσεις δίδοντας ίσως το παράδειγμα και σε άλλους να ακολουθήσουν η Σαλαμίνα, το Παραλίμνι και άλλες ομάδες που αδικήθηκαν. Αλήθεια μήπως με αυτό τον τρόπο θα κτυπήσουμε την ρίζα του κακού και θα βοηθήσουμε το ποδόσφαιρο στην Κύπρο; Κατά την δική μας άποψη όχι.
Η διοίκηση της κάθε ομάδας έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει την πολιτική που πιστεύει ότι είναι η σωστή. Έτσι έστω και αν αυτή είναι κατά καιρούς αντίθετη με το λαϊκό αίσθημα των οπαδών της ομάδος μας θεωρήσαμε σωστή πολιτική αυτή που πρώτα διασφαλίζει την πρόοδο και ανάπτυξη του ποδόσφαιρου και μετά των όποιων σκοπιμοτήτων.
Υπενθυμίζουμε όμως, πως ο Απόλλωνας ήταν η πρώτη ομάδα που εξέδωσε ανακοίνωση (μετά τον αγώνα Α γύρου) έχει θέση ενώπιο όλων των προέδρων των ομάδων της Α κατηγορίας της ΚΟΠ και στην παρουσία μελών της εκτελεστικής επιτροπής τις εισηγήσεις του αναφορικά με την διαιτησία, χωρίς περιστροφές.
Δυστυχώς οι θέσεις μας δεν εισακούστηκαν όμως τώρα όπου τα πράγματα έχουν αλλάξει και για άλλες ομάδες θυμηθήκαν κάποιοι ότι υπάρχει πρόβλημα με την διαιτησία. Χαιρετίζουμε την ενέργεια αυτή (κάλιο αργά παρά ποτέ) και σίγουρα θα το εκτιμούσαμε περισσότερο αν οι ίδιοι άνθρωποι έδειχναν από τότε ότι είναι υπεράνω σωματειακών συμφερόντων και σίγουρα υπέρ του ποδοσφαίρου. Υπενθυμίζουμε ότι αναμένουμε από την ΚΟΠ απάντηση για την μη περίληψη των θεμάτων που υποδείξαμε στα πρακτικά.
Ως Απόλλωνας ζητούμε μεγάλες τομές όχι μόνο στην διαιτησία αλλά και στην ΚΟΠ και δηλώνουμε απερίφραστα ότι θα συμπορευτούμε με αυτούς που θέλουν την πραγματική ανάπτυξη του ποδοσφαίρου μακριά από σκοπιμότητες.
Φίλοι/ες του Απόλλωνα, μέσα από αυτή την χρονιά πρέπει να διεκδικήσουμε και να κερδίσουμε το δικαίωμα στο μέλλον μα πιο πολύ την αλλαγή νοοτροπίας και την πλήρη στήριξη της ομάδος σε όλα τα επίπεδα.
Τις ερχόμενες μέρες θα γίνει η πρόσληψη τεχνικού διευθυντή πράγμα που ως γνωστό είχε δρομολογηθεί πολύ πριν το αποτέλεσμα με τον Ερμή. Επίσης θα ανακοινωθούν δυο άτομα για το γραφείο τύπου και θα περάσει η διαχείριση της boutique πίσω στην εταιρεία. Ευελπιστούμε πως οι διαβουλεύσεις για γήπεδο θα μπορέσουν να μπουν σε στερεά βάση και όλα μαζί να δώσουν τον Απόλλωνα που όλοι οραματιζόμαστε.
Οι βάσεις για τον Απόλλωνα του αύριο έχουν τεθεί και θα πρέπει όλοι μαζί να βοηθήσουμε σε αυτό που κτίζεται. Μην τα βάζετε κάτω άλλα βοηθήστε μας να κτίσουμε όλοι μαζί σωστά, κάτι διαχρονικά.
Με τιμή,
Παύλος Αριστοδήμου»