Λίγο πριν αρχίσει η πρώτη προπόνηση της Εθνική για τον αγώνα με το Βέλγιο ο Ομοσπονδιακός προπονητής Πάμπος Χριστοδούλου προέβη σε δηλώσεις.
Για το Βέλγιο: "Εμείς οι προπονητές που έχουμε δει αυτή την ομάδα πολύ πιο αναλυτικά από τον οποιοδήποτε, είναι άξιο προς μίμηση το πώς χτίστηκε και το ποια δυναμική υπάρχει. Αν δεν κάνω λάθος αυτή την στιγμή είναι τέταρτη στον κόσμο, πάνω και από Βραζιλία αλλά δεν είναι μόνο αυτό αλλά είναι μια ομάδα που για μένα είναι το πρώτο φαβορί για την πρόκριση. Το είπα από την πρώτη μέρα που έγινε η κλήρωση. Έχει πλούσιο ρόστερ και μεγάλο ταλέντο και εμπειρία".
Η φιλοσοφία μας: "Η φιλοσοφία η δική μας είναι η ίδια σε όλα τα παιχνίδια. Το είπα από την πρώτη μέρα ότι θα δίνουμε τα πάντα στο γήπεδο. Αν ο αντίπαλος είναι καλύτερος και αξίζει να κερδίσει, θα του δώσουμε τα συγχαρητήρια. Είμαστε μια ομάδα η οποία χτίζεται από έμπειρους παίκτες μαζί με κάποιους νεαρούς. Παρακολουθώ τα πάντα στο Κυπριακό πρωτάθλημα και στο εξωτερικό με τους δικούς μας παίκτες αλλά και παιχνίδια μικρότερων κατηγοριών και ηλικιών. Αυτοί που πραγματικά είναι σε καλή κατάσταση και αξίζουν, θα είναι εδώ στην ομάδα. Είπα ότι η ομάδα πρέπει να μπει σε ένα δρόμο με παρόν και μέλλον".
Για τις πολλές απουσίες και τον μέσο όρο ηλικίας: " Για πρώτη φορά η Εθνική έχει τόσες πολλές απουσίες και για παίκτες που - κακά τα ψέματα - μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά. Δυστυχώς τόση μεγάλη ατυχία από παίκτες που μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά... Όμως και τα παιδιά τώρα θα δώσουν τα πάντα, οι παίκτες δίνουν και την ψυχή τους και αυτό φαίνεται. Όμως σε συγκεκριμένα παιχνίδια ίσως να χρειαστείς το κάτι παραπάνω και ακόμα δεν είμαστε σε θέση να πούμε ότι αντέχουμε τόσες πολλές απουσίες".
Για τον Χαραλαμπίδη: "Ο Χαραλαμπίδης είναι ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής και σπουδαίος άνθρωπος. Ήταν κοντά μας σε όλα τα παιχνίδια αν εξαιρέσω εκείνο με την Ανδόρα που είχε ένα τραυματισμό και δεν μπορούσε να ακολουθήσει. Είναι θέμα καθαρά αγωνιστικό για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Χρειαζόμαστε περισσότερο παίκτες με τρεξίματα και επιστροφές γιατί είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Σίγουρα η πόρτα της Εθνικής είναι ανοικτή για τον Χαραλαμπίδη. Αναλόγως παιχνιδιού αποφασίζω για την κλήση και αναφέρομαι σε όλους τους παίκτες, όχι συγκεκριμένα για τον Χαραλαμπίδη ο οποίος έχει προσφέρει αρκετά και έχει να δώσει και άλλα"
Δηλώσεις έκαναν επίσης ο Νέστορας Μυτίδης και ο Χάρης Κυριάκου.
Νέστορας Μυτίδης: "Ξέρουμε ποιοι είμαστε όμως κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό. Το Βέλγιο είναι μια πολύ καλή ομάδα, όμως πιστεύουμε πως μπορούμε να έχουμε βαθμολογικό κέρδος. Θα δουλέψουμε όλη την εβδομάδα πάνω στο πλάνο του προπονητή μας με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα. Είναι ένα ματς όπως όλα τα αλλά, εμείς έτσι το βλέπουμε".
Χάρης Κυριάκου: "Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι από το οποίο θα προσπαθήσουμε να πάρουμε ότι περισσότερο μπορούμε. Είναι μια εξαιρετική ομάδα το Βέλγιο όμως εμείς θα κάνουμε την προσπάθεια μας. Θέλουμε να έχουμε βαθμολογικό κέρδος για να μπορούμε να δούμε το μέλλον με αισιοδοξία".