Ο Ολυμπιακός παρουσιάστηκε «παγωμένος» στο «Ολιμπίνσκι» του Κιέβου, δεν είχε ενέργεια και… φαντασία στο παιχνίδι του, γνωρίζοντας αναπόφευκτα εύκολη ήττα 2-0 από την Ντνίπρο και οι ελπίδες πρόκρισης μειώνονται… επικίνδυνα.
Οι «ερυθρόλευκοι» στο πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι με τον Βίτορ Περέιρα στον πάγκο τους, εμφανίστηκαν στον αγωνιστικό χώρο μόνο για μερικά λεπτά στην αρχή της αναμέτρησης, όπου προσπάθησαν να πετύχουν ένα γρήγορο τέρμα, αλλά στην συνέχεια… παραδόθηκαν χωρίς μεγάλη «μάχη» στην ουκρανική ομάδα. «Κλειδί» του αγώνα ήταν η άσχημη εκκίνηση στο δεύτερο μέρος, καθώς στο 50’ ο Καγκάβα άνοιξε το σουτ, με σουτ εκτός περιοχής, χωρίς πίεση και αρκετή δόση τύχης, καθώς η μπάλα κόντραρε στον Σαντάνα και πέντε λεπτά αργότερα, ο Ροτάν με απ’ ευθείας φάουλ από τα αριστερά, έδωσε σαφές προβάδισμα, σε μία φάση, όπου φέρνει ευθύνη η άμυνα του Ολυμπιακού, μια και ουδείς έκοψε την πορεία της μπάλας.
Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, η υπόθεση πρόκρισης στους «16» του Europa League μειώνονται επικίνδυνα για τους Πειραιώτες, οι οποίοι στον επαναληπτικό του «Γ. Καραϊσκάκης», την Πέμπτη (26/2) θα πρέπει να πάρουν μια «καθαρή» νίκη 3-0 ή με τρία τέρματα διαφορά. Ωστόσο, αυτό που θα πρέπει να αλλάξει η ομάδα του Βίτορ Περέιρα είναι η «εικόνα» της, καθώς στο «Ολιμπίνσκι» παρουσιάστηκε… νωθρή, λίγες μέρες πριν το «αιώνιο» ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, στη Λεωφόρο, για την 25η αγωνιστική της Super League.
www.onsports.gr