Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Ολοκληρώθηκε η δημοσιογραφική διάσκεψη του  προπονητή της ΑΕΛ Χριστάκη Χριστοφόρου ενόψει του αγώνα  με την Αγία Νάπα.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

"Είναι η πρώτη δημοσιογραφική διάσκεψη μετά την αποχώρηση του Μάριου Σαββίδη. Να τον ευχαριστήσω για την καλή συνεργασία. Την ίδια συνεργασία και με τον θεοδωρο Αντωνίου. Το παιχνίδι που έρχεται με την Αγία Νάπα είναι παιχνίδι τριων βαθμών. Είναι το ένα από τα τρία εναπομείναντα παιχνίδια. Στόχος είναι να πάρουμε το απόλυτο μέχρι το τέλος της α΄ φάσης. Θα τα δώσουμε όλα αρχή γενομένης από την Κυριακή. Να καλέσω τον κόσμο να έρθει να στηρίξει την ομάδα" είπε αρχικά ο κ. Χριστοφόρου.

Για τους στόχους μέχρι το τέλος σε πρωτάθλημα και Κύπελλο;

"Αν πάρουμε τα πράγματα με την σειρά, στόχος είναι να πάρουμε το τρίποντο. Όλοι οι ποδοσφαιριστές στην διάθεση μας πέρα από τον Άλεξ. Εμπιστεύομαι το ρόστερ της ομάδας, δεν εξαρτάται μόνο από τα δικά μας αποτελέσματα αλλά και αποτελέσματα άλλων ομάδων. Για τον θεσμό του κυπέλλου είναι ένας θεσμός που μας ενδιέφερε από την αρχή, θα κάνουμε τα πάντα να προχωρήσουμε μέχρι τον τελικό".

Για το παιχνίδι με την Αγία Νάπα...

"Πρέπει να βρούμε τις αδυναμίες του αντιπάλου. Είναι η πρώτη ομάδα που θα αγωνιστούμε με την νέα χρονιά που δεν βρίσκεται στην πρώτη εξάδα. Είχαμε πολύ καλή απόδοση στα προηγούμενα παιχνίδια και είμαι αισιόδοξος πως την Κυριακή θα πάρουμε το τρίποντο".

Για τα παιχνίδια που απομένουν στο πρωτάθλημα...

"Θα δούμε και τα δύο παιχνίδια πολύ ζεστά και πολύ δυνατά, η ΑΕΛ δεν πρέπει να υποβιβάσει κανένα θεσμό, αν θέλουμε να χτίσουμε μια ΑΕΛ σε νοοτροπία, είτε τώρα, είτε στο άμεσο μέλλον. Προηγείται το πρωτάθλημα και εκεί θα επικεντρωθούμε τώρα και μετά θα σκεφτούμε τον αγώνα του κυπέλλου.