Συνέντευξη τύπου παραχώρησε το σωματείο ΑΠΟΕΛ, κατά την οποία έγινε απολογισμός των τμημάτων καλαθόσφαιρας, πετόσφαιρας και φούτσαλ.
«Στις πρώτες ομάδες του ΑΠΟΕΛ, υπάρχουν 150 αθλητές. Στόχος μας είναι να πρωταγωνιστούμε και είναι σημαντικό για μας που είμαστε μέσα στους στόχους μας» ανέφερε αρχικά ο αντιπρόεδρος του σωματείου, Χριστόφορος Καλλιάνος.
Στη συνέχεια, το λόγο πήραν οι προπονητές των τμημάτων:
Νικόλας Παπαδόπουλος – καλαθόσφαιρα
«Η χρονιά ξεκίνησε ιδανικά με την κατάκτηση του Σούπερ Καπ. Βρισκόμαστε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και είμαστε και στον τελικό κυπέλλου. Θέλω να καλέσω τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό μας και να μας βοηθήσει να κατακτήσουμε την πρώτη θέση που θα μας βοηθήσει στα πλέι οφ. Θα προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε το νταμπλ»
Τόμης Χρυσοστόμου – φούτσαλ
«Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπο μου και θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι θα δουλέψουμε σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Όσον αφορά το πρωταθλήματα είμαστε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας έξι βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Ομόνοια όμως η ομάδα βρίσκεται σε ένα αρκετά καλό βαθμό ετοιμότητας, δουλεύουμε αρκετά στις προπονήσεις έτσι ώστε να ξεκινήσουμε την αντεπίθεση μας με στόχο την κορυφή. Όσο αφορά το κύπελλο φτάσαμε στους ημιτελικούς του Κυπέλου οπότε θέλω και εγώ από την πλευρά μου να καλέσω τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ να στηρίξει την προσπάθεια των φουτσαλιστών μας. Είμαστε σε μια κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος και με την στήριξη του κόσμου και την τεράστια προσπάθεια που κάνουν οι φουτσαλιστές μας είμαι σίγουρος ότι στο τέλος της χρονιάς θα πανηγυρίσουμε τόσο το πρωτάθλημα όσο και το Κύπελλο».
Γαβριήλ Χατζηδαμιανού - Βοηθός Προπονητής πετόσφαιρας
«Ευχαριστώ την διοίκηση για την μεγάλη προσπάθεια που κάνουν να είμαστε όλοι εδώ. Ξεκινήσαμε λίγο αργοπορημένα την χρονιά με λίγους τραυματισμούς όμως στην πορεία, αρχίσαμε να βρίσκουμε λίγο τον καλό μας εαυτό. Στοχεύουμε στην πέμπτη θέση όπου είναι μία πολύ καλή πορεία αν αναλογιστούμε και την νεαρή ηλικία αυτού του τμήματος της πετόσφαιρας. Συνεχώς υπάρχει αναβάθμισή και ανάπτυξη στο άθλημα και προσβλέπουμε στην καλύτερη διάκριση. Φέτος ίσως το κύπελλο και για τα επόμενα χρόνια να υπάρχει ο στόχος του πρωταθλήματος όπως σε όλα τα τμήματα του ΑΠΟΕΛ. Θέλω επίσης να ευχηθώ στα υπόλοιπα τμήματα καλή συνέχεια, πάντα για το πρωτάθλημα, και είμαστε εδώ για να στηρίξουμε όλο το οικοδόμημα μαζί».
Στη συνέχεια ο γενικός γραμματέας του σωματείου, Μίλτος Βιολάρης κάλεσε τον κόσμο να εγγραφή ως μέλη.
«Θέλω να καλέσω τον κόσμο να αγκαλιάσει το σωματείο, να εγγραφούν σαν μέλη του Σωματείου ΑΠΟΕΛ, αφού μονάχα με αυτόν τον τρόπο στηρίζονται οι προσπάθειες μας. Μονάχα με αυτό τον τρόπο μπορεί το σωματείο να πρωταγωνιστήσει σε όλα τα αθλήματα ομαδικά και μη στην Κύπρο. Ως εκ τούτου καλείστε όλοι οι ΑΠΟΕΛιστες να προχωρήσετε με εγγραφές για να γίνεται μέλη του μεγαλύτερου σωματείου της Κύπρου».
Για τις οφειλές προς το κράτος…
«Οφειλές υπάρχουν, το κάθε σωματείο έχει. Έχουμε προβε ίσε διακανονισμό και κάθε μήνα δίνουμε ένα σεβαστό ποσό».