Τα… όργανα άρχισαν από το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Είκοσι περίπου άτομα περίμεναν με άγριες διαθέσεις την αποστολή του Ολυμπιακού και αποδοκίμασαν παίκτες, προπονητικό επιτελείο και τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος ταξίδεψε τελικά στη Θεσσαλονίκη και θα βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας στο αυριανό ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.
Η παρουσία αστυνομικών δυνάμεων στο διεθνή αερολιμένα ήταν ανεπαρκής και τα χειρότερα απεφεύχθησαν λόγω της ασφάλειας που είχε προνοήσει να έχει μαζί της η ΠΑΕ Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκοι» κάνουν λόγο για αδράνεια της αστυνομίας, υποστηρίζοντας πως: «Δεν έγινε καλή αρχή και καλό είναι να αναλάβουν τις ευθύνες όλοι τους. Η αδράνεια της αστυνομίας ήταν απαράδεκτη».
Όσον αφορά τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο πρόεδρος των πρωταθλητών αποφάσισε να δώσει το «παρών» στην Τούμπα παρά τις αρχικές σκέψεις να μην ταξιδέψει, προκειμένου να πέσουν οι τόνοι. Ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού άλλαξε γνώμη και θα ηγηθεί της «ερυθρόλευκης» αποστολής στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.