Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο αγώνας της Κυριακής στο Τάσος Μάρκου με την Αγία Νάπα δεν θα έχει καμία σχέση με τον επαναληπτικό της περασμένης Τετάρτης γεγονός που το γνωρίζουν πολύ καλά στην Ομόνοια.

Οι πράσινοι που έχουν και νωπές τις μνήμες από την ήττα στο πρώτο γύρο από την Αγία Νάπα στο ΓΣΠ, προσεγγίζουν τον αγώνα με σοβαρότητα.

Aλλώστε τυχόν νέα επιτυχία θα δώσει μεγαλύτερη δυναμική στην ομάδα ενόψει των ντέρμπι που ακολουθούν με Απόλλωνα, ΑΕΛ και ΑΠΟΕΛ, αγώνες από τους οποίους θα διαφανεί αν η Ομόνοια έχει τις δυνατότητες να διεκδικήσει ακόμη και τον τίτλο. Εκτός θα είναι ο Νούνο Ασίς και ο Φυλακτού.