Η Ομόνοια με σοβαρότητα και με νεαρούς αλλά και με παίκτες χωρίς πολλά αγωνιστικά λεπτά συμμετοχής κέρδισε για δεύτερη φορά την Αγία Νάπα στο Κύπελλο με μεγάλο σκορ και ήδη έχει προσηλωθεί στον αγώνα πρωταθλήματος με την ίδια αντίπαλο.
Ο Ασίς είναι πολύ καλύτερα όμως δεν θα ρισκάρουν συμμετοχή αν δεν είναι απόλυτα έτοιμος, εκτός σίγουρα θα είναι ο Φυλακτού που βρίσκεται στο τελικό στάδιο της αποθεραπείας του και ο ανέτοιμος Γκουλόν. Η Ομόνοια θα αντιμετωπίσει την Κυριακή την Αγία Νάπα και θα ακολουθήσουν μέχρι την δεύτερη φάση τρία ντέρμπι, με Απόλλωνα, ΑΕΛ και ΑΠΟΕΛ. Η Αγία Νάπα η οποία επίσης προφύλαξε παίκτες έχει την προσοχή της στον αγωνα πρωταθλήματος στο ίδιο γηπεδο με την Ομόνοια με στόχο να αποσπάσει κέρδος.