Με αρκετές αλλαγές και παίκτες με λιγότερο χρόνο συμμετοχής, χωρίς σίγουρα τους τραυματίες Ασίς και Φυλακτού και ξεκουράζοντας αρκετούς βασικούς, η Ομόνοια με ασπίδα του 4-0 του πρώτου αγώνα πάει στο Τάσος Μάρκου, για τον επαναληπτικό με την Αγία Νάπα για να σφραγίσει την πρόκριση στα προημιτελικά όπου την περιμένει η Καρμιώτισσα. Παίκτες θα προφυλάξει και η Αγία Νάπα.
Με το βλέμμα στον αγώνα πρωταθλήματος που θα ακολουθήσει θα δώσουν το αυριανό παιχνίδι οι δυο ομάδες.