Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το αποτέλεσμα στον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στην Αγία Νάπα φέρνει τη σημαντική αυτή εξέλιξη στην οπμάδα της Αραδίππου. Η διοίκηση του Ερμή αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία της με τον προπονητή της ομάδας Νικόδημο Παπαβασιλείου.

Σημειώνεται ότι οι Μοράν και Μπεμπά προπονούνται με την εφηβική ομάδα και το μέλλον τους αυτή τη στιγμή είναι αβέβαιο.