Σημαντική επιτυχία για την Κυριακή Κουττούκη. Η πρωταθλήτρια μας στο προολυμπιακό τουρνουά ταεκβοντό της Βοσνίας κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο δείχνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση κάνοντας παράλληλα ακόμη ένα βήμα στην προσπάθειά της να πάρει το εισιτήριο για τη Βραζιλία. Πρόσθεσε επιπλέον σημαντικούς βαθμούς στην προσπάθεια της και όσο περνούν οι αγώνες πλησιάζει όλο και πιο κοντά στην Ολυμπιάδα του Ρίο.