Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι δηλώσεις Νίκου Κίρζη: "Τα τελευταία δυόμιση χρόνια είναι ελάχιστες αν όχι σπάνιες οι διασκέψεις για τέτοια θέματα. Δυστυχώς όμως τα γεγονότα των τελευταίων ημερών μας αναγκάζουν και εμένα προσωπικά να βγω μπροστά και να μιλήσω. Πολλές φορές όμως η σιωπή μας και  ιδιαίτερα η δική μου μπορεί να χαρακτηριστεί ενοχή οπότε θέλω να μιλήσω".

Για τις καταγγελίες Παναγή: "Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα πιστεύω ότι το κυπριακό ποδόσφαιρο έχει χάσει τελείως την αναξιοπιστία του. Είπα στον πρόεδρο της ΚΟΠ, ότι  αν δεν κάνουμε εμείς οι ίδιοι ριζικές αλλαγές σε λίγο καιρό θα πηγαίνουμε μόνοι μας στο γήπεδο. Πρέπει να γίνουν σοβαρότατες τομές και αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Η διαιτησία είναι μόνο ένα από τα προβλήματα. Δεν φταίει η διαιτησία για όλα, για τους κόκκινους φακέλους και όλα τα άλλα. Εμείς έχουμε στείλει μια λίστα με διάφορες εισηγήσεις που πιστεύουμε θα αλλάξουν την εικόνα του ποδοσφαίρου μας. Οι πρώτοι που πρέπει να δράσουν είμαστε εμείς οι παράγοντες και αν θέλουμε να καθαρίσει εμείς πρέπει να πάρουμε το μαχαίρια και να κάνουμε τις τομές".

Για την διαιτησία Μούσκου: "Ξεκινώντας από το ματς της Δευτέρας και την σφαγιαστική διαιτησία του κ. Μούσκου. Εδώ και 2 χρόνια δεν έχω σχολιάσει ούτε και μια φορά την διαιτησία. Αυτή ήταν η πολιτική, αυτό είναι το ήθος και προσπαθούμε πολύ σκληρά για να φέρουμε τον Απόλλωνα εδώ που είναι αλλά ο κ. Μούσκος δεν μας επιτρέπει να μην μιλήσουμε. Ένας λόγος που δεν μιλω είναι γιατί θελω να δώσω πίστωση χρόνου και πιστεύω ότι κάνουν λάθη. Ξέρουμε ποιος είναι ο κ. Μούσκος αλλά για να μην τιμωρηθώ θα πως κάτι γενικό. Αν κάποιος διαιτητής δεν μπορεί να διαχωρίσει το επάγγελμα του από τις οπαδικές του προτιμήσεις τότε δεν μπορεί να το εξασκεί, θα πρέπει να μένει σπίτι. Δεν γίνεται να γίνονται τέτοια λάθη από έναν άνθρωπο που ξέρουμε το παρελθόν του."

Για την τιμωρία Σανγκόι: Ο Γκαστόν αποτελεί στολίδι για τον Απόλλωνα και το Κυπριακό ποδόσφαιρο. Οι πράξεις του ήταν λανθασμένες και καταδικαστέες. Ο ίδιος έχει μετανιώσει και έχει απολογηθεί ενώ έχει τιμωρηθεί βάσει εσωτερικών κανονισμών ενώ είναι έτοιμος να επανέλθει με την λήξη της τιμωρίας. Αυτό που μας προκάλεσε την οργή είναι το γεγονός ότι δεν αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη και με το βίντεο ήρθε η τιμωρία. Από το βίντεο φαίνεται μόνο ο Σανγκόι προκαλούσε, οι άλλοι ήρθαν με... φοτοσοπ. Υπήρχαν ποδοσφαιριστές που έπιαναν ο ένας τον άλλο από το λαιμό, υπήρχαν ποδοσφαιριστές Karate Kid.. Φαίνεται η Δικαστική επιτροπή παρακολουθεί μόνο παιχνίδια του Απόλλωνα. Εγώ μπορώ να σας πω και άλλα ματς με παρόμοιες περιπτώσεις αλλά δεν είδα κανένα από αυτούς να παραπεμφθεί μέσω του βίντεο. Το μήνυμα που θέλω να στείλω είναι ότι αυτή την πολιτική των 2 μέτρων και 2 σταθμών δεν θα την δεχθούμε. Και διερωτούμαι πως η Δικαστική Επιτροπή έχει την ευθιξία να βρίσκεται ακόμη εκεί μετά τα όσα τραγελαφικά έγιναν τον περασμένο Μάη".

"Μετά που κερδίσαμε την Αγία Νάπα και ανεβήκαμε στην πρώτη θέση, φαίνεται ότι δεν άρεσε σε πολλούς ότι βρεθήκαμε στην πρώτη θέση και τις τελευταίες μέρες βγαίνουν στην φόρα κάποια μυθιστορήματα για την ομάδα μας που στόχο έχουν να πλήξουν τον Απόλλωνα. Όλα όσα συμβαίνουν μας συσπειρώνουν μας ενώνουν και μας κάνουν πανέτοιμους να προστατεύσουμε την ομάδα και να πετύχουμε τον στόχο του πρωταθλήματος. Καλώ τον κόσμο να κλείσει τα αυτιά του και να δει τι έχουμε κάνει αυτά τα δύο χρόνια και να ανοίξει τα μάτια του και να δει τι γίνεται γύρω του. Και να έρθει στο γήπεδο να μας στηρίξει και να μην πέσουμε στις παγίδες όπως άλλες χρονιές."

Μάλλον δεν πάει για έφεση για  Σανγκόι: "Η λογική λέει ότι πρέπει να γίνει έφεση, ωστόσο εάν δεν το μελετήσουμε σωστά, δεν μπορώ να πω τι θα κάνουμε.. Έχουμε μεγάλο ροστερ, έχουμε ποιοτικές λύσεις και είτε με τον Γκαστόν είτε χωρίς εμείς θα είμαστε εκεί. Το πρόβλημα μας είναι ότι εξάντλησαν όλα τα περιθώρια και η ποινή είναι υπερβολική ενώ σε παρόμοιες περιπτώσεις δεν έγινε χρήση του βίντεο".

Για την πολιτική "χαμηλών τόνων" της διοίκησης: "Πολλές φορές το δυναμικός το παρεξηγώ με καραγκιόζης. Να βγαίνω και να φωνάζω για διαιτησία για να κρύψω τις αδυναμίες της ομάδας μου. Εγώ πιστεύω ότι ο κόσμος του Απόλλωνα σέβεται αυτή την τακτική και βλέπει την πρόοδο που γίνεται. Μου λέτε να μπω στο παρασκήνιο για να πάρω το πρωτάθλημα; Δεν πρόκειται να άλλαξω αυτά που κάνω. Αυτός είναι ο Απόλλωνας επί εποχής Νίκου Κίρζη. Αυτό που υποσχέθηκα και θα το επαναλάβω είναι ότι υπόσχομαι να προστατέψω την οξμάδα από όλα τα κακά του Κυπριακού ποδοσφαίρου".

Για τον  Χαμντανί: "Ο Ρασίντ είναι ένα πολύ σημαντικό στέλεχος της ομάδας και το συμβόλαιο του λήγει στο τέλος της σεζόν. Όταν θα έρθει η ώρα για την ανανέωση θα το κάνουμε".

Για το νέο γήπεδο: "Υπάρχει σήμερα συνάντηση και υπάρχει θέληση από όλους και από τον ΚΟΑ και την κυβέρνηση. Πιστεύω ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος και πιστεύουμε πολύ σε αυτό το πρότζεκτ".