Ξεκάθαρο μήνυμα σε όλους όσους αποτελούν το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας του έστειλε μέσω δηλώσεις του στην ιστοσελίδα του Ερμή, ο πρόεδρος της ομάδας Λουκάς Φανίερος.
Δηλώσεις του Προέδρου της ομάδας :Μετά και την 2η συνεχόμενη ήττα που είχαμε στο πρωτάθλημα χωρίς να παρουσιαστούμε στο γήπεδο στέλνω μήνυμα προς όλους τους ποδοσφαιριστές την τεχνική ηγεσία και σε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα ότι στο παιχνίδι με την Ομόνοια πρέπει να επανέλθουμε στις νίκες. Αν δεν μπορούν να σταματήσουν από τώρα. Όποιος δεν μπορεί να μπαίνει μέσα στο λεωφορείο που λέγεται Ερμής να κατέβει και να φύγει. Αυτό είναι προς όλους από τον πιο μικρό μέχρι την μεγαλύτερη φίρμα της ομάδας. Όποιος δεν σοβαρευτεί καλύτερα να φύγει. Δεν είμαι δυσαρεστημένος από το αποτέλεσμα αλλά από την εμφάνιση της ομάδας. Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για την δίκαιη νίκη της.