Κώστας Καιάφας: «Ευχαριστώ στο συνάδελφο για τα καλά λόγια. Πολύ σημαντικοί οι τρεις βαθμοί απέναντι σε ένα πολύ καλό σύνολο. Δίκαια κερδίσαμε δίκαια πήραμε τους βαθμούς. Έχουμε μια δύσκολη εβδομάδα σε κύπελλο και πρωτάθλημα, θα παρουσιαστούμε και τη Τετάρτη πολύ σοβαροί με την Αγία Νάπα. Καλή συνέχεια στον Εθνικό».
«Τα θέματα μεταγραφών προσπαθούμε, τα λεφτά είναι λίγα. Κάποιοι λένε είμαι αναποφάσιστος και αργώ, δεν θα φέρω παίκτη για να τον φέρω απλώς. Θέλω να φέρω κάποιον να κάνει τη διαφορά».
«Ξέρουμε ποιος είναι ο Σκέμπρι, πέτυχε και γκολ που θα τον ανεβάσει. Θα μας βοηθήσει. Δεν ξεχωρίζουμε κανένα όλοι οι παίκτες είναι το ίδιο για μας».
Απόστολος Μακρίδης: «Ο Καϊάφας έφτιαξε μια ομάδα που θεωρώ πως έδωσε το στίγμα του, το δυναμισμό και το πάθος του. Θέλω να πω κάτι, γιατί είμαστε στην Κύπρο και δεν είμαι εξωγήινος. Όλη την εβδομάδα έγινε θέμα με γδαρσίματα, τσιμπήματα από κουνούπια. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου, είμαστε μια από τις καλύτερες ομάδες. Δέχομαι πως παίζουμε δυνατά, αλλά δεν παίζουμε τζούντο. Αν δείτε τον πίνακα με τις κάρτες είμαστε πρώτοι ή δεύτεροι στις κίτρινες. Νιώθω πολλές φορές άσχημα με αυτό το θέμα. Πρέπει να υπερασπίζομαι τους παίκτες μου. Δεν θέλω να γίνεται συνέχεια αυτό. Αν παίζουν σκληρά τιμωρούνται. Τα πρώτα 15 λεπτά η Ομόνοια είχε καθολική υπεροχή, μετά είχαμε ευκαιρίες να ισοφαρίσουμε. Δεν θα κάνω και τους παίκτες μου κομπλεξικούς, επειδή κάποιος έβγαζε φωτογραφίες με το κινητό. Κάθε επιτυχία στην Ομόνοια, θα βρει το δρόμο της, γιατί είναι μεγάλη ομάδα. Ήμασταν 15 σήμερα, είχαμε και κάρτες, θα δούμε τι θα κάνουμε. Θα πιέσουμε να μείνουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε γιατί η διαδικασία των κάτω πλέι οφ είναι ψυχοφθόρα. Θα μείνουμε μακριά από περιπέτειες».