Η Σερένα Γουίλιαμς αγωνιζόταν στην Αυστραλία, όπου την κατατρόπωσε η Φλάβια Πανέτα στο πρώτο σετ του αγώνα με 6-0.
Η παγκόσμια πρωταθλήτρια του τένις, φώναξε ένα κοριτσάκι και του ζήτησε καφέ.
«Ήθελα έναν καφέ, οτιδήποτε. Είχα τέτοιο τζετ λαγκ και η αντίπαλός μου έπαιζε πολύ καλά. Όλοι χρειάζονται έναν καφέ για να λειτουργήσουν», δήλωσε μετά τον αγώνα.
Μόλις ήπιε τον καφέ η Σερένα πραγματικά συνήλθε και κέρδισε τα δύο επόμενα σετ, που της χάρισαν την πρόκριση στον επόμενο γύρο.