Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
Με σημαντική νίκη (2-0) της Ανόρθωσης ολοκληρώθηκε το σημερινό παιχνίδι στο Στάδιο «Αντώνης Παπαδόπουλος» για την 15η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Α' Κατηγορίας.
 
Με το νικηφόρο 2-0 η Ανόρθωση έφτασε στους 22 βαθμούς. Αντίθετα ο Ερμής έμεινε στους 26 βαθμούς.
 
Στο 17' η Ανόρθωση άνοιξε το σκορ με πέναλτι του Κάλβο και στο 42' ο Γκαρσία πέτυχε το 2-0, σκορ πρώτου ημιχρόνου που διατηρήθηκε μέχρι το φινάλε.
 
*Στο παιχνίδι του πρώτου γύρου νίκησε ο Ερμής με 1-0.
 
Στην επόμενη αγωνιστική ο Ερμής Αραδίππου θα φιλοξενήσει την ΑΕΚ Λάρνακας και η Ανόρθωση θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Αγία Νάπα.