Ολοκληρώθηκε η πρωινή προπόνηση του ΑΠΟΕΛ ενόψει του αγώνα της Δευτέρας με αντίπαλο την Αγία Νάπα.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από πλευράς ΑΠΟΕΛ, Μαντούκα και Σέρινταν ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Βινίσιους έκανε φυσιοθεραπεία και γυμναστήριο.
Χαραλαμπίδης και Αλωνεύτης ακολούθησαν μέρος του κανονικού προγράμματος και ολοκλήρωσαν με ατομικό τρέξιμο.
Οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.