Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ολοκληρώθηκε η πρωινή προπόνηση του ΑΠΟΕΛ ενόψει του αγώνα της Δευτέρας με αντίπαλο την Αγία Νάπα.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από πλευράς ΑΠΟΕΛ, Μαντούκα και Σέρινταν ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Βινίσιους έκανε φυσιοθεραπεία και γυμναστήριο.

Χαραλαμπίδης και Αλωνεύτης ακολούθησαν μέρος του κανονικού προγράμματος και ολοκλήρωσαν με ατομικό τρέξιμο.

Οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.